Свіжі подробиці про флагманську відеокарту GeForce RTX 4090 Ti

У Мережі з'являється все більше інформації про майбутній флагман сімейства 3D-прискорювачів Nvidia Ada Lovelace. Для нової відеокарти «зелені» підготували монструозну систему охолодження з вентиляторами на протилежних сторонах, при цьому відеокарта займе одразу чотири слоти розширення.

Nvidia

Модель GeForce RTX 4090 Ti (або Titan RTX) примітна не лише габаритами, але й незвичайним компонуванням. Судячи з опублікованих фото, при встановленні в комп'ютер PCB відеокарти буде розташована паралельно материнській платі. Така конструкція дозволить більш ефективно задіяти площу радіатора, але вимагатиме використання дочірньої плати з конектором PCI Express x16.

Nvidia

Ще однією характерною рисою новинки стане великий отвір у задній панелі, через який відпрацьоване повітря викидатиметься за межі корпусу. Набір інтерфейсів представлений трьома DisplayPort та одним HDMI. Через особливості конструкції відеокарти вони розташовані вертикально.

Nvidia

Флагман Ada Lovelace отримає друковану плату з індексом PG137. Вона вже згадувалася неофіційними джерелами як основа «800-ватного монстра Nvidia». Вважається, що новинка виконана на кристалі AD102 в конфігурації з 18 176 ядрам CUDA та 384-розрядною шиною пам'яті, а 48-гігабайтний буфер GDDR6X має пропускну здатність 1152 Гбайт/с.

Nvidia

Найбільшою загадкою залишається дата випуску нової відеокарти. Чутки про неї блукають Мережею вже кілька місяців, проте Nvidia поки не поспішає ділитися подробицями про майбутній флагман Ada Lovelace.

Джерела:
TechPowerUp
VideoCardz

Обговорити в форумі (коментарів: 66)

Google створила нейромережу MusicLM, яка генерує музику за текстовим описом

Компанія Google представила нову генеративну нейромережу під назвою MusicLM. Це нова модель ШІ, яка вміє створювати якісну музику за текстовим описом. Для навчання нейромережі використовувалось 280 годин музичних композицій. У результаті вона вміє генерувати музику різних жанрів за абстрактним описом на кшталт «заспокійлива мелодія скрипки» тощо. Також доступна генерація музики за картинкою та описом для неї.

Google

MusicLM створює музику при частоті дискретизації 24 кГц у будь-якому жанрі та з будь-якими інструментами, які вказані в описі. На сторінці проєкту викладено приклади композицій, що згенеровані за детальним описом. Це «оптимістичний саундтрек для аркадної гри з гітарними рифами», «повільне реггі з басом, барабаном та електрогітарою». Деякі приклади несподівано якісні, і в них навіть є вокал. В інших багато шумів та спотворених звуків. Проте результати все одно вражають. MusicLM ще у розробці, особисто випробувати можливості ШІ не вдасться.

Слід зазначити, що вже є проєкт генерації музики на базі нейромережі Stable Diffusion за допомогою візуальних спектрограм. І ця модель ШІ доступна для публічного та комерційного використання.

На тлі успіхів популярної нейромережі Midjourney для генерації зображень, не можна виключати, що в майбутньому нейромережі частково замінять людей при створенні аудіо-візуального контенту.

Джерело:
The Verge

Обговорити в форумі (коментарів: 10)

Вийшли візуальні порівняння ремейку Dead Space з оригіналом

Нарешті вийшов довгоочікуваний ремейк хорору Dead Space. Гравці та профільні видання тепло зустріли нову версію, виставляючи їй високі оцінки та позитивні відгуки. Розробники зі студії Motive повністю відтворили гру на движку Frostbite та вивели графіку на сучасний технологічний рівень.

З'явилися реальні порівняння графіки у новій та старій версії Dead Space. Візуально ремейк на голову перевершує оригінал, що помітно у чітких текстурах, освітленні, деталізації та у багатьох інших нюансах. Оцінити відмінності можна за представленими відеопорівняннями.

Також у грі доопрацювали управління. Додано режим «Нова гра+», де з'явилася можливість відкрити нову секретну кінцівку.

Реліз ремейку дав чітку відповідь, хто кращий у протистоянні Dead Space та The Callisto Protocol. Глен Скофілд, автор оригінальної серії Dead Space, не зміг перевершити своє старе дітище в новому хорорі The Callisto Protocol. Канал IGN випустив порівняльне відео двох ігор, на якому добре видно, що в Dead Space поява монстрів обставлена страшніше, а ігровий процес цікавіший. При цьому Dead Space краще оптимізовано і він стабільніше йде на ПК.

Обговорити в форумі (коментарів: 41)