Sabrent Apex X21 Destroyer: масив із твердотілих накопичувачів місткістю 168 Тбайт

Американська компанія Sabrent готує до випуску незвичайний продукт під назвою Apex X21 Destroyer. Це карта розширення PCI Express 4.0 x16 з масивом із 21 твердотілого накопичувача Rocket 4 Plus місткістю 8 Тбайт, тобто сумарний обсяг становить вражаючі 168 Тбайт.

Sabrent Apex X21 Destroyer

За основу Apex X21 Destroyer було взято карту розширення Apex Storage X21, про яку ми розповідали минулого місяця. Замість RAID-контролера в ній використано дві мікросхеми-комутатора PCI-E 4.0, завдяки чому користувачі зможуть налаштувати масив відповідно до своїх потреб. Sabrent заявляє про швидкості читання/запису до 31 Гбайт/с, що близько до максимальної пропускної здатності інтерфейсу PCI Express 4.0 x16 (31,5 Гбайт/с).

Sabrent Apex X21 Destroyer

Варто додати, що картка Apex Storage X21 була розроблена для використання у серверах, тому при установці в ПК або робочу станцію їй знадобиться додаткове обдування. На торці пристрою розпаяно два 6-контактні роз'єми живлення.

Sabrent Apex X21 Destroyer

Sabrent ще не визначилася із вартістю та термінами виходу Apex X21 Destroyer. Втім, ніщо не заважає прикинути ціну вже зараз. За 8-терабайтний накопичувач Rocket 4 Plus американські магазини просять $1099, а карта розширення Apex Storage X21 оцінюється в $2800. З огляду на це можна стверджувати, що ціна новинки перевалить за 25 тисяч доларів.

Джерело:
Tom's Hardware

Обговорити в форумі (коментарів: 15)

Intel покращила продуктивність відеоадаптерів Arc A-серії у свіжому драйвері

Корпорація Intel продовжує працювати над удосконаленням програмного забезпечення для відеокарт Arc A-серії. Зокрема, процесорний гігант досяг непоганих успіхів у драйвері версії 31.0.101.4311, який вийшов цього тижня. З цього приводу було опубліковано матеріал в офіційному блозі.

Intel Arc

Найзначніший приріст швидкодії геймери побачать у рімейку Dead Space. Intel заявляє про підвищення продуктивності до 63% у роздільній здатності 1440p з високими налаштуваннями якості графіки. Ймовірно, це пов'язано з тим, що попередній випуск не був оптимізований для Dead Space. В інших іграх приріст не такий відчутний. З точними показниками можна ознайомитись нижче.

Intel Arc

Intel Arc

Intel також не втрачає можливості нагадати про високу продуктивність на долар. У випадку моделі Arc A750, якщо вірити чипмейкеру, перевага над GeForce RTX 3060 12GB досягає 72% у Total War Warhammer III.

Intel ArcIntel Arc

Обговорити в форумі (коментарів: 51)

ASUS представляє відеокарти GeForce RTX 4080 та RTX 4070 Ti серії ProArt

Компанія ASUS анонсувала відеокарти Nvidia у лінійці ProArt, у рамках якої вже випускаються ноутбуки та монітори для творців контенту. Нові відеокарти орієнтовані на цю ж категорію користувачів та їх особливі вимоги. Висока продуктивність GPU потрібна не тільки в іграх, але й у спеціалізованих додатках для роботи з графікою та відео. Спеціально для них ASUS випустить моделі ProArt GeForce RTX 4080 та ProArt GeForce RTX 4070 Ti.

Від інших відеокарт ASUS новинки відрізняє компактний дизайн. Довжина моделей ProArt лише 30 см при товщині 2,5 слота, тоді як більшість GeForce RTX 4080 та RTX 4070 Ti досягають довжини 33 см при товщині понад 3 слоти. Такі розміри роблять відеокарти ProArt одними з найменших моделей у своєму сегменті. Це забезпечує широку сумісність із різними корпусами, включаючи багато популярних компактних корпусів формату mini-ITX.

Також виробник обіцяє оптимальне поєднання робочих температур та шуму. Це означає помірне нагрівання та приглушений шум, який не створюватиме дискомфорт при роботі за ПК. Під навантаженням ProArt GeForce RTX 4080 видає шум на низькому рівні в 44 дБ, а завдяки технології «0dB tech» вентилятори повністю відключаються для безшумної роботи при малих навантаженнях. Це досягається завдяки продуманій системі охолодження з трьома ефективними вентиляторами Axial-tech, бічними отворами в корпусі для видування повітря та великим вікном у бекплейті для припливу повітря.

Є можливість ручного контролю параметрів за допомогою фірмової утиліти GPU Tweak III. Ви можете встановити різні параметри продуктивності та вентиляторів під певні програми, використовуючи функцію Profile Connect.

Цікаво, що однією з «фішок» серії ProArt виробник називає мінімалістичний дизайн та відсутність підсвічування. Загальний дизайн відмінно поєднується з екосистемою ASUS ProArt, що складається з материнських плат, дисплеїв та периферійних пристроїв.

Покупці відеокарт ASUS ProArt отримують три місяці безплатного доступу до Adobe Creative Cloud.

Джерела:
Videocardz
ASUS

Обговорити в форумі (коментарів: 35)

Вийшов мод для покращення графіки в Cyberpunk 2077 з вимкненим трасуванням

Днями для Cyberpunk 2077 вийшло велике оновлення, яке додало новий режим якості Ray Tracing: Overdrive з трасуванням шляху. Тепер освітлення, віддзеркалення та тіні у грі стали ще кращими та достовірнішими. Однак не всі гравці мають топові ПК з GeForce RTX 4090, щоб грати при таких налаштуваннях. І далеко не всі мають відеокарту, яка здатна забезпечити хорошу продуктивність хоча б у простому режимі трасування. Спеціально для них вийшов мод, який покращує графіку у звичайному режимі растеризації.

Мод Custom Environment Lighting and Shadows змінює налаштування освітлення та затінення в Cyberpunk 2077, покращуючи картинку. Він працює як зі звичайним режимом, так і з увімкненим трасуванням. Він змінює деякі параметри трасування, обмежуючи дальність і кількість променів для оптимізації продуктивності. Але головна перевага цієї модифікації в тому, що вона дозволяє підвищити якість картинки у звичайному режимі та без помітного збільшення навантаження на відеокарту.

Мод викладений для завантаження на сайті Nexusmods.

Джерело:
Wccftech

Обговорити в форумі (коментарів: 62)

Опубліковано системні вимоги The Lord of the Rings: Gollum — потрібна GeForce RTX 3080 для 1440p

Компанія Daedalic Entertainment озвучила системні вимоги майбутньої гри The Lord of the Rings: Gollum, у якій нам дадуть пограти за однойменного персонажа Ґолума. Це суміш пригодницької гри та стелсу. Для Daedalic, яка займалася розробкою квестів та виданням інді-ігор, це великий амбітний проєкт.

За своїми системними вимогами гра здатна конкурувати з визначними AAA-проєктами. Для Lord of the Rings: Gollum потрібно не менше 16 ГБ оперативної пам'яті, а розробники рекомендують всі 32 ГБ. Для середньої якості без трасування потрібна відеокарта рівня GeForce GTX 1080 або RTX 2060. Для 2560x1440 з увімкненим трасуванням розробники рекомендують GeForce RTX 3080, і це з DLSS Quality! Про 4K нічого не згадується, мабуть, без GeForce RTX 40-ї серії на хорошу продуктивність у такому режимі можна навіть не сподіватися.

Мінімальні системні вимоги (1080p, Medium):

  • OC: Windows 10/11 64 bit;
  • Процесор: Intel Core i7-4700 або AMD Ryzen 5 1600;
  • Оперативна пам'ять: 16 ГБ;
  • Відеокарта: GeForce GTX 1080 або GeForce RTX 2060;
  • DirectX 11;
  • 45 ГБ для встановлення.

Рекомендовані системні вимоги (1440p, High, Ray Tracing):

  • OC: Windows 10/11 64 bit;
  • Процесор: Intel Core i3-6100 або AMD Ryzen 5 2600;
  • Оперативна пам'ять: 32 ГБ;
  • Відеокарта: GeForce RTX 3080 (DLSS Quality);
  • DirectX 12
  • 45 ГБ для встановлення.

Гра надійде у продаж 25 травня. Стандартне видання у Steam коштує 999 грн.

Обговорити в форумі (коментарів: 71)