Вийшов драйвер GeForce 531.79 WHQL з оптимізаціями для Redfall

Графічний драйвер Nvidia GeForce оновлено до версії 531.79 WHQL. Цей випуск належать до розряду Game Ready та присвячений виходу шутера Redfall, в якому доступна фірмова технологія DLSS 3. Крім того, свіжий пакет драйверів забезпечує підтримку нових проєктів з DLSS 2 — Showgunners та майбутнього стрес-тесту Diablo IV.

Redfall

У переліку нововведень релізу GeForce 531.79 WHQL також вказані оптимальні налаштування у GeForce Experience для ігор KovaaK's та Summoners War: Chronicles. Список усунених проблем включає два пункти: збої Battlefield 2042/The Last of Us/Unreal Editor на відеокартах серії GeForce RTX 30 та відсутність у Панелі управління Nvidia найвищої частоти оновлення для моніторів ASUS VG27WQ та Acer XV253Q.

Redfall

Завантажити актуальний пакет драйверів для «зелених» відеоадаптерів можна скориставшись пошуком на сайті Nvidia або через GeForce Experience. Супутня документація до випуску 531.79 WHQL доступна за посиланням.

Обговорити в форумі (коментарів: 12)

Colorful пропонує GeForce RTX 4070 з рідинним охолодженням

Colorful Technology поповнила асортименти відеокарт на графічних процесорах Nvidia Ada Lovelace моделлю iGame GeForce RTX 4070 Neptune OC-V. Це перша GeForce RTX 4070 на ринку, обладнана системою рідинного охолодження.

Colorful GeForce RTX 4070

В основі новинки лежить друкована плата альтернативного дизайну з (14+3)-фазною системою живлення та роз'ємом 12VHPWR на торці. Графічний процесор AD104 функціонує на boost-частоті 2640 МГц (замість еталонних 2475 МГц), а штатний показник TDP збільшено з 200 до 230 Вт. Ефективна частота 12 Гбайт пам'яті GDDR6X дорівнює 21 ГГц.

Colorful GeForce RTX 4070

З особливостей системи охолодження можна виділити контактну пластину, яка забезпечує відведення тепла як від GPU, так і від чипів пам'яті та системи живлення. Використано водоблок із вбудованою помпою та 240-мм радіатор. Для виведення зображення можна скористатися трьома роз'ємами DisplayPort 1.4a та одним HDMI 2.1a.

Colorful GeForce RTX 4070

Щодо ціни відеокарти Colorful iGame GeForce RTX 4070 Neptune OC-V, то вона встановлена на рівні від 829 доларів. Це на $230 більше ніж Nvidia просить за модель Founders Edition.

Джерело:
Guru3D

Обговорити в форумі (коментарів: 33)

Гравці холодно прийняли Redfall

Стартувала нова гра від Arkane Studios та Bethesda Softworks. Також стали з'являтися перші огляди та оцінки від профільної преси. Загалом гравці та журналісти грою не дуже задоволені. На Metacritic у Redfall 64 бали у версії для Xbox Series X та 62 бали у версії для PC. Поки що оглядів мало, і середня оцінка з часом може бути скоригована.

Відгуки суперечливі. Гру називають сумішшю Dishonored та Far Cry. Хтось вихваляє кооперативний режим, інші називають його кривим, а гру занадто простою для спільного проходження. І всі називають штучний інтелект примітивним та дурним. Гра розвивається у відкритому світі, але багато гравців скаржаться на лінійність та однотипність місій. Низка гравців скаржиться, що гра далека від старих проєктів Arkane, інші пишуть, що в Redfall багато сюжетних деталей. Ймовірно, для занурення у світ треба глибше вивчати записки та інші елементи навколишнього світу.

Є нарікання на технічні проблеми, криві анімації та проблеми з продуктивністю. Однак у плані поганої оптимізації гра явно не зрівняється Star Wars Jedi: Survivor. Багато журналістів навіть задоволені продуктивністю, але це стосується тих, хто грає на топових конфігураціях. Зокрема, сайт DSOGaming пише, що ПК на базі AMD Ryzen 9 7950X3D та Nvidia GeForce RTX 4090 легко видає понад 100 к/с у 4K. При цьому автор DSOGaming незадоволений якістю графіки, згадує піксельні тіні та графічні артефакти.

Оглядач з Wccftech.com теж позитивно відгукується про продуктивність і нахвалює графіку. Нібито це найкрасивіша гра Arkane.

Ймовірно, причина неоднозначного сприйняття Redfall у фірмовому стилі студії та в особливій візуальній стилізації. Також це перший проєкт Arkane на рушії Unreal Engine 4, раніше вони робили ігри на Void Engine та CryEngine. Гра підтримує трасування променів та технологію DLSS 3.

Обговорити в форумі (коментарів: 49)