Розкрито продажі ексклюзивів PlayStation на персональних комп'ютерах

До Мережі потрапили документи Insomniac Games, які проливають світло на «внутрішню кухню» американської студії та її материнської компанії PlayStation Studios. Наприклад, розкриваються дані щодо тиражів ексклюзивів PlayStation на персональних комп'ютерах. Відповідну презентацію було підготовлено у лютому, тому до теперішнього часу цифри напевно змінилися, але навіть така інформація становить інтерес.

PlayStation

Станом на лютий у Steam гра Horizon Zero Dawn розійшлася тиражем 3,3 млн копій, God of War придбало два з половиною мільйони геймерів, а Days Gone — 1,7 млн користувачів сервісу. Також можна відзначити 1,3 млн проданих копій Marvel's Spider-Man Remastered. На тлі успіху цих проєктів продажі Uncharted: Legacy of Thieves Collection, Marvel's Spider-Man: Miles Morales та Sackboy: A Big Adventure виглядають досить скромними.

PlayStation

Повідомляється, що якщо для розробки ПК-версії гри потрібно менше ніж 30 мільйонів доларів, то такі заявки Sony схвалює електронною поштою. Наприклад, так було схвалено реліз Ratchet & Clank: Rift Apart на персональних комп'ютерах. Також стверджується, що Insomniac Games вже працює над ПК-версією Marvel's Wolverine. Цей ексклюзив PlayStation має вийти на PS5 не раніше 2025 року.

Джерело:
DSOGaming

Обговорити в форумі (коментарів: 21)

ASRock підготувала міні-комп'ютери на платформі Intel Meteor Lake

Модельний ряд міні-комп'ютерів ASRock Industrial поповнився пристроями із процесорами Intel Core Ultra (Meteor Lake). У неттопах NUCS та NUC BOX-100H використовуються чипи Core Ultra 125H й Core Ultra 155H, про характеристики яких можна дізнатися з окремого матеріалу. Головна відмінність між цими міні-ПК криється у висоті корпусу та підтримці 2,5-дюймового накопичувача.

ASRock

Для комп'ютерів ASRock NUCS BOX-100H характерні габарити 117,5×110×38 мм, тоді як у NUC BOX-100H висота корпусу збільшена до 49 мм. Це дозволяє встановити 2,5-дюймовий накопичувач із SATA 6 Гбіт/с. Також NUC BOX-100H можуть похвалитися двома 2,5-гігабітними мережевими інтерфейсами замість одного.

ASRockASRock

Оснащення всіх новинок ASRock включає два слоти під модулі оперативної пам'яті SO-DIMM DDR5-5600, роз'єми M.2 під твердотілі накопичувачі форматів 2280 та 2242, бездротовий модуль Wi-Fi 6E/Bluetooth 5.3 та активну систему охолодження. За обробку графіки відповідає вбудований GPU Iris Xe, заявлена можливість виведення зображення на чотири 4K-монітори.

ASRockASRock

З детальними характеристиками міні-ПК можна ознайомитись на сайті вендора. Рекомендовані ціни буде оголошено пізніше.

ASRock

Китайська Moore Threads випустила графічний прискорювач MTT S4000 із 48 ГБ пам'яті

Відомий китайський виробник відеокарт випустив свій графічний процесор для штучного інтелекту. Компанія Moore Threads відома завдяки споживчим відеокартам для китайського ринку. Ці пристрої мають непогані технічні характеристики, але сумнівну реальну продуктивність в іграх, хоча компанія постійно покращує програмну підтримку.

Тепер вона пропонує свій прискорювач для ШІ на базі власного потужного GPU архітектури MUSA 3-го покоління. Moore Threads MTT S4000 має продуктивність 25 Тфлопс в обчисленнях FP32 та 200 TOPS у тензорних обчисленнях INT8. Пристрій оснащений 48 гігабайтами пам'яті GDDR6 16 Гбіт/с із пропускною здатністю 768 ГБ/с. Він підтримує швидкісний інтерфейс MTLink 1.0 та PCIe Gen5. Попередня версія прискорювача MTT для ШІ демонструвала пікову продуктивність FP32 до 15,2 Тфлопс і була оснащена 32 ГБ. Тобто для Moore Threads це суттєвий стрибок швидкодії. Новий продукт орієнтований для встановлення в серверні системи та виконаний у двослотовому форматі з пасивним охолодженням.

Також MTT S4000 може працювати як відеокарта для багатопотокового виведення зображення на 96 дисплеїв 1080p або на чотири дисплеї 8K. Прискорювач поставляється з набором програмних інструментів USIFY, які забезпечують сумісність із платформою Nvidia CUDA. Графічний процесор MTT S4000 використовується в обчислювальних рішеннях KUAE, аналогічних системам Nvidia DGX. Одна система KUAE MCCX D800 використовує 8 прискорювачів MTT S4000, підтримує масштабування та можливість плавного розширення робочих систем. MTT S4000 та системи KUAE підтримують новітні моделі LLM, такі як LLaMA, GLM, Aquila, Baichuan, GPT, Bloom, Yuyan, та можуть обробляти до 130 мільярдів параметрів.

Перші 1000 графічних процесорів MTT S4000 будуть розміщені у першому великому обчислювальному кластері Китаю для підтримки робочих навантажень ШІ.

Джерело:
Wccftech

Обговорити в форумі (коментарів: 17)

Чутки: наступне покоління Xbox вийде у 2026 році

З дня релізу ігрових консолей PlayStation 5 та Xbox Series X/S пройшло вже понад три роки, тому не дивно, що в Мережі все частіше спливає інформація про їхніх наступників. Якщо вірити неофіційним джерелам, Sony вже почала розсилати комплекти розробників PlayStation 5 Pro і планує представити новинку восени 2024-го. Microsoft тим часом готує «рефреш» ігрових консолей Xbox Series, щоправда, приріст швидкодії він не принесе.

Xbox

Софтверний гігант дотримується іншої стратегії та, згідно з останньою інформацією, вирішив перенести вихід справжньої nextgen-консолі з 2028 на 2026 рік. Це означає, що наступний Xbox вийде набагато раніше від умовної PlayStation 6 та, ймовірно, дозволить компанії відвоювати у японців частину ринку ігрових консолей.

Що стосується апаратного забезпечення nextgen-версії Xbox, то в ньому використовуватиметься графічне ядро AMD RDNA 5-го покоління. Для CPU-блоку Microsoft раніше розглядала архітектури Zen 6 або перехід на ARM64. Однак на тлі перенесення, найімовірніше, буде змушена використати Zen 5. Також у новинці буде передбачено окремий блок для прискорення операцій машинного навчання.

Xbox

Джерело:
VideoCardz

Обговорити в форумі (коментарів: 13)

ID-Cooling представила системи охолодження IS-30 заввишки 30 мм

В асортименті ID-Cooling з'явилися два варіанти компактної системи охолодження IS-30. Перший отримав назву IS-30AMD та, як неважко здогадатися, призначений для платформ AMD AM4 й AM5, тоді як версія IS-30I Black сумісна із сокетами Intel LGA115x/LGA1200 та LGA1700. Окрім набору кріплень ці CPU-кулери відрізняються кольором радіатора — у варіанта під Intel він чорний.

ID-Cooling IS-30

Загальні габарити систем охолодження ID-Cooling IS-30 становлять 94×94×30 мм. Радіатор складається з мідної нікельованої основи, чотирьох теплотрубок та секції алюмінієвих пластин. За його обдування відповідає 92-мм вентилятор на підшипнику ковзання. Для нього заявлена швидкість від 800 до 3600 об/хв, повітряний потік 40 CFM (68 м³/год) та рівень шуму не більше 35,8 дБА. Як стверджує виробник, новинка впорається із розсіюванням до 100 Вт теплової потужності.

ID-Cooling IS-30ID-Cooling IS-30

Рекомендована ціна системи охолодження ID-Cooling IS-30, на жаль, оголошена не була.

ID-Cooling IS-30

Джерело:
TechPowerUp

Обговорити в форумі (коментарів: 9)

Автори Banishers: Ghosts of New Eden детальніше розповіли про ігровий світ та бойову систему

Banishers: Ghosts of New Eden є наступним проєктом від французької студії Don't Nod, відомої за іграми Life Is Strange та Vampyr. Це action/RPG про мисливців на нечисть в одній із ранніх колоній Північної Америки у 1695 році. Герої гри Антея Дуарте та Ред Макрей — закохана пара мисливців на духів, які розділені прокляттям. Антея стала привидом і тепер незримо слідує за чоловіком і допомагає йому.

Всі події відбуваються навколо поселення в землі Новий Едем, де межа між світом живих і світом мертвих дуже хитка. Це земля між великими горами, де багато густих лісів, боліт та швидких річок. Але це не тільки світ дикої природи, але й світ, де багато надприродних істот, тому тут завжди знайдеться робота для мисливців.

Кілька днів тому також був опублікований трейлер з демонстрацією бойової системи. Гра виглядає як бадьорий екшен, де ми перемикаємось між героями у двох реальностях та комбінуємо їх здібності. Ред б'є ворогів холодною зброєю, а Антея впливає на них у світі мертвих. Візуально це виглядає непогано. Також поєднання двох реальностей дає простір для створення розгалуженої системи прокачування.

Гра вийде 13 лютого 2024 року на PlayStation 5, Xbox Series X/S та PC. В українському Steam гра доступна для попереднього замовлення за ціною 1049 грн.

Обговорити в форумі (коментарів: 1)

Відеокарта GeForce RTX 3050 6GB надійде до продажу у лютому

Нещодавно з'явилася інформація, що компанія Nvidia готує простішу і дешевшу версію GeForce RTX 3050 з шістьма гігабайтами пам'яті. Китайські джерела стверджують, що новинка затримається до лютого 2024 року. Вона надійде до продажу за ціною від 179 доларів. Перед цим у січні Nvidia випустить лінійку відеокарт GeForce RTX 40 Super.

За чутками, 6-гігабайтна версія GeForce RTX 3050 буде заснована на процесорі Nvidia GA107-325 з 2048 ядрами CUDA, а шина пам'яті буде урізана до 96 розрядів. Оригінальна GeForce RTX 3050 8GB базується на процесорі GA106-150 з 2560 ядрами CUDA та 128-бітною шиною.

Новий урізаний варіант дешевший на 40 доларів, що можна назвати дуже невеликою різницею на тлі помітного погіршення технічних характеристик. Єдиною перевагою GeForce RTX 3050 6GB буде низьке енергоспоживання. Очікується, що відеокарта «впишеться» у 70 Вт, що дозволить обходитися без додаткового живлення.

Джерело:
Videocardz

Обговорити в форумі (коментарів: 40)

Intel розробляє технологію масштабування ExtraSS із генерацією кадрів

Компанія озвучила плани щодо розвитку технології масштабування XeSS. Нова версія отримає назву ExtraSS і це буде відповідь на DLSS 3 та FSR 3 з генерацією кадрів. Технологія створюватиме проміжні кадри, підвищуючи загальну продуктивність. Intel анонсувала ExtraSS на конференції Siggraph Asia у Сіднеї.

Важливою відмінністю Intel ExtraSS стане використання методу екстраполяції для проміжних кадрів замість інтерполяції в технологіях конкурентів. Цей алгоритм покладається виключно на дані вхідного кадру для генерації нового. Тому велике значення має якість вхідного кадру, і такий метод має потенційну ймовірність більшої кількості артефактів. Але екстраполяція має важливу перевагу в низьких затримках.

У Nvidia для компенсації затримок при генерації кадрів автоматично використовується технологія Nvidia Reflex, AMD має технологію Anti-Lag. В Intel пішли іншим шляхом — відразу реалізували швидкий варіант генерації кадрів, а його недоліки компенсують завдяки спеціальним алгоритмам. Наскільки ефективним виявиться такий підхід, ми дізнаємося лише після виходу технології ExtraSS. Можливо, її представлять разом із новим поколінням дискретної графіки Intel Battlemage.

Джерела:
Guru3D
TechPowerUp

Обговорити в форумі (коментарів: 13)

Перший завод TSMC у Японії буде запущено у квітні 2024 року

Компанія TSMC впевнено рухається до розширення своїх виробничих потужностей за рахунок іноземних заводів. Якщо із запуском першої фабрики у США виникли труднощі, то в Японії все поки що просувається успішно. Нещодавно президент Japan Advanced Semiconductor Manufacturing (JASM), японського підрозділу TSMC, повідомив, що йде встановлення обладнання та всі процедури ідуть за графіком. У лютому перший завод TSMC у префектурі Кумамото проведе офіційну церемонію відкриття, а у квітні він розпочне виробництво.

За оцінками фахівців, цей завод у майбутньому зможе виробляти до 55 тисяч 12-дюймових пластин на місяць. Фабрика вироблятиме чипи за технологією від 28 до 12 нм. На ній загалом працює 1400 осіб, наступної весни штат буде додатково розширено. Для заводу активно закуповується японське обладнання та матеріали. Нині їхня частка становить 25%, але в майбутньому JASM планує довести їх до 60% до 2030 року.

Основним акціонером JASM є TSMC із 71% акцій. Іншими великими акціонерами є Sony та Denso, під які та бронюються перші виробничі потужності. Відомо, що завод розпочне з виробництва процесорів обробки зображень (ISP) та автомобільних чипів.

Також йде будівництво другого заводу в Японії для виробництва чипів на більш «тонких» техпроцесах. І компанія планує розпочати будівництво третьої фабрики для випуску 3-нм чипів. Але треба враховувати, що на момент запуску цього підприємства 3-нм техпроцес вже втратить свій передовий статус.

Джерело:
IT Home

Обговорити в форумі (коментарів: 43)