Microsoft представить технологію масштабування DirectSR на GDC 2024

Нещодавно з'явилася інформація, що Microsoft готує технологію масштабування Super Resolution для Windows 11. Технологію вдалося активувати в інсайдерській збірці Windows 11 24H2. Наразі стало відомо, що компанія готує презентацію технології DirectSR (Direct Super Resolution) на конференції розробників GDC 2023.

DirectSR стане універсальним програмним методом масштабування для розробників програм під Windows. Ймовірно, це буде якесь стандартизоване рішення для різних відеокарт. Зараз ми маємо три методи масштабування — Nvidia DLSS, AMD FSR та Intel XeSS. Технології від AMD та Intel не вимагають жорсткої прив'язки до конкретного обладнання та можуть виконуватися на GPU інших виробників. Поява єдиної універсальної технології може стати наступним етапом розвитку цього напряму, це було б зручно як для розробників, так і для користувачів.

Не відомо, чи пов'язано DirectSR з технологією Super Resolution, яку вже додали до попередньої версії Windows 11. Можливо, це більш просунутий варіант, який працює на рівні драйвера для 3D-додатків під API DirectX.

Джерело:
Videocardz

Обговорити в форумі (коментарів: 18)

Аудиторія Palworld перевищила 25 мільйонів гравців

Творці Palworld зі студії Pocketpair похвалилися новим досягненням своєї гри. Це виживання із «покемонами» стало феноменом 2024 року. Стартувавши 19 січня в ранньому доступі, гра швидко набула неймовірної популярності. Через місяць аудиторія гри перевищила 25 мільйонів людей. Про це було оголошено кілька днів тому в офіційному акаунті X (Twitter). З цих 25 мільйонів на користувачів Steam припадає 15 мільйонів, ще 10 мільйонів — це користувачі Xbox. Відзначимо, що гра також доступна в сервісі Game Pass, і певна частина аудиторії могла випробувати гру без її придбання.

За місяць з моменту релізу гра встигла досягти пікового онлайну у 2,1 мільйона одночасних гравців у Steam. За всю історію сервісу вищий результат був лише у PUBG: Battlegrounds (PlayerUnknown's Battlegrounds). Зараз популярність трохи пішла на спад, щоденні пікові показники вже менші за 300 тисяч. Наразі всі зусилля команди розробників спрямовані на боротьбу з технічними проблемами та забезпеченням якісної роботи ігрових серверів.

На хвилі успіху гри компанія Microsoft влаштувала розіграш консолі Xbox Series та геймпадів у стилі Palworld.

Обговорити в форумі (коментарів: 14)

Інструмент для стрес-тесту відеокарт FurMark 2 вийшов із «бети»

Утиліта FurMark 2 пройшла фазу бета-тестування та доступна до завантаження на порталі Geeks3D. У новій версії програми розробники реалізували підтримку графічних API OpenGL 3.2 та Vulkan 1.1, а також 32- та 64-розрядних операційних систем Windows та Linux. У майбутньому має з'явитися підтримка одноплатних комп'ютерів, на кшталт Raspberry Pi 5, й пристроїв під керуванням macOS.

FurMark 2

За допомогою програми FurMark 2 можна не тільки «прогріти» графічний адаптер, але й порівняти його продуктивність з іншими GPU. Розробники підготували онлайн-базу, де публікуються результати користувачів. Слід пам'ятати, що результати з різними API відрізнятимуться. Що стосується стрес-тесту, то він здатний на повну навантажити сучасний потужний 3D-прискорювач, зокрема GeForce RTX 4090.

FurMark 2

Завантажити актуальну версію FurMark 2 можна за посиланням у першому абзаці.

Джерела:
Geeks3D
VideoCardz

Обговорити в форумі (коментарів: 19)