Apple перевела 13- та 15-дюймові MacBook Air на однокристальну систему M3

Сьогодні корпорація Apple представила оновлені ноутбуки MacBook Air у версіях з 13- та 15-дюймовим екраном. Зовні новинки не відрізняються від попередників, але «під капотом» знаходиться більш продуктивна однокристальна система M3. Вона дебютувала минулої осені та була випробувана в актуальних моделях iMac та MacBook Pro 14.

MacBook Air

В опублікованому пресрелізі Apple відзначає істотний приріст швидкодії MacBook Air завдяки переходу на SoC M3. Зокрема, при апгрейді з 13-дюймового MacBook Air на базі чипа M1 можна розраховувати на збільшення продуктивності до 60% в іграх, на кшталт No Man's Sky. Також підкреслюється наявність 16-ядерного блоку Neural Engine, який використовується для прискорення операцій зі штучним інтелектом.

Серед іншого варто виділити можливість підключення двох зовнішніх екранів та бездротовий модуль Wi-Fi 6E. «Яблучна» компанія також не пропустила можливості заявити про багаторазову перевагу за продуктивністю порівняно зі старими MacBook Air на платформі Intel. Детальніша інформація про швидкодію новинок стане доступна у незалежних оглядах, які будуть опубліковані найближчим часом.

MacBook Air

Що стосується ціни, то 13-дюймовий Apple MacBook Air за океаном обійдеться мінімум у $1099, а за 15-дюймовий варіант доведеться викласти від 1299 доларів. Ознайомитися з доступними конфігураціями можна за посиланням.

Обговорити в форумі (коментарів: 37)

AMD представить технологію масштабування на основі штучного інтелекту

У лабораторіях AMD продовжується робота над удосконаленням фірмових технологій масштабування зображення. В найближчому майбутньому компанія представить метод на основі алгоритмів штучного інтелекту. Про це розповів технічний директор AMD Марк Пейпермайстер (Mark Papermaster).

AMD

Нагадаємо, що на відміну від Nvidia DLSS та Intel XeSS, технологія масштабування AMD FidelityFX Super Resolution не використовує алгоритми штучного інтелекту. У разі «зелених» GPU вони працюють на тензорних ядрах, тоді як XeSS доступна у двох версіях. Перша покладається на блоки XMX, тобто «дружить» тільки з GPU Intel Arc, а друга використовує інструкції DP4a, що дозволяє їй працювати на інших відеоядрах, у тому числі від Nvidia та AMD.

Варто додати, що в графічних процесорах RDNA 3-го покоління, які стали основою відеокарт Radeon RX 7000 серії, AMD істотно покращила продуктивність матричних обчислень. Ще в матеріалах, присвячених швидкодії Radeon RX 7900 XT/XTX, закордонні колеги припускали, що «червоні» готують власну технологію масштабування на основі штучного інтелекту. Ймовірно, вже зовсім скоро вона буде анонсована офіційно.

Джерело:
VideoCardz

Обговорити в форумі (коментарів: 41)

Wieland розробляє систему рідинного охолодження без помпи

На каналі відомого оверклокера Романа Хартунга, відомого під псевдонімом der8auer, з'явився огляд незвичайного охолоджувального пристрою від німецької компанії Wieland. Це рідинне охолодження AIO (All-in-One) без помпи.

Ця система використовує принцип термосифона для пасивного теплообміну. За рахунок різниці температур у замкнутому контурі виникає природний рух холодоагенту. Така система не потребує додаткового насоса. Подібні системи використовуються у побутовій сфері для водонагрівальних систем, холодильного обладнання тощо.

Поки що пристрій Wieland є лише прототипом, але вже показує непогану продуктивність. У даного кулера є охолоджувальний блок, який встановлюється на процесор, і радіаторний блок з двома 120-мм вентиляторами. Прототип сумісний із процесорами AMD AM5 та Intel LGA1700. Щоб оцінити реальні можливості такого кулера, der8auer порівняв його з AIO Corsair iCUE H150i (2 вентилятори) на процесорі Ryzen 9 7950X.

При ігровому навантаженні кулер Wieland показав себе не гірше за Corsair. Але при навантаженні в Cinebench R23 охолоджувач Corsair виявився на 8 градусів ефективнішим. Це невелика різниця в робочих температурах, але вона вже впливає на максимальні частоти процесора — з Wieland процесор працював на нижчих частотах за меншої потужності.

Але загалом це робоче рішення, яке має потенціал для невеликих конструктивних доробок. Важливим плюсом такої системи є відсутність шуму помпи, що може бути вагомим аргументом для деяких користувачів. Тому дана система охолодження має певні перспективи й в майбутньому може піти у серійне виробництво.

Обговорити в форумі (коментарів: 28)

LG оцінила дворежимний OLED-монітор UltraGear 32GS95UE у 1399 доларів

LG Electronics готується до старту продажів ігрового монітора UltraGear 32GS95UE, анонсованого наприкінці 2023 року. Особливістю нового дисплея є підтримка двох режимів роботи: з роздільною здатністю 4K при частоті оновлення 240 Гц або Full HD при 480 Гц. Спеціально для цього класу моніторів VESA затвердила стандарт Adaptive-Sync 1.1a.

UltraGear 32GS95UE

В основі LG UltraGear 32GS95UE лежить 31,5-дюймова OLED-матриця із 98,5% охопленням палітри DCI-P3, контрастністю 1,5 млн до 1 та часом відгуку 0,03 мс (від сірого до сірого). Також варто відзначити сертифікацію DisplayHDR TrueBlack 400, вбудовану звукову систему із технологією Pixel Sound, підтримку AMD FreeSync Premium Pro та Nvidia G-Sync.

UltraGear 32GS95UE

Рекомендована ціна дворежимного монітора LG UltraGear 32GS95UE складає від $1399. Його постачання розпочнеться орієнтовно у середині наступного місяця.

UltraGear 32GS95UE

Джерело:
VideoCardz

Обговорити в форумі (коментарів: 90)

Alan Wake 2 незабаром отримає оновлення з покращенням продуктивності GeForce GTX 10-ї серії

Горор Alan Wake 2 від Remedy став однією з найтехнологічніших ігор минулого року. Але насолодитися грою світла та ефектами на базі трасування шляху змогли лише володарі топових відеокарт. А ось у власників старіших графічних прискорювачів виникли серйозні проблеми з продуктивністю навіть без трасування. Але тепер розробники підготували масштабний патч, який має підняти FPS на старих відеокартах GeForce GTX 10-ї серії.

Майбутнє оновлення протестували фахівці каналу Digital Foundry і показали, як покращаться результати відеокарт GeForce GTX 1060, GeForce GTX 1070, GeForce GTX 1080 та GeForce GTX 1080 Ti. І майже всі вони продемонстрували подвійне зростання швидкодії чи близьке до цього прискорення. І це лише внаслідок оптимізації в новому оновленні! Відзначимо, що були обрані налаштування графіки з FSR 2, які відповідають режиму продуктивності на PlayStation 5. І за таких параметрів вийти на рівень 60 кадрів на секунду змогла GeForce GTX 1080 Ti.

А ось зі старими відеокартами AMD все ще є проблеми. Запустити оновлену гру з Radeon RX 580 взагалі не вдалося — вона вилітала з повідомленням про помилку.

Також в Alan Wake 2 з'явиться детальніший опис налаштувань та картинки-прев'ю для кожного параметра. А пізніше до гри додадуть фоторежим.

Обговорити в форумі (коментарів: 57)

Енергоспоживання прискорювачів ШІ Nvidia Blackwell може сягнути 1000 Вт

Компанія Dell підтверджує вихід прискорювачів Nvidia на базі архітектури Blackwell цього року. Спеціалізовані пристрої для обчислень штучного інтелекту були анонсовані ще в дорожній карті Nvidia. Згідно з даними Dell, цього року будуть представлені Nvidia B100, і перший їхній анонс відбудеться на заході GTC 2024, який стартує наприкінці поточного місяця. Dell як один з провідних постачальників серверного обладнання вже готує системи з майбутніми пристроями.

Також у звіті Dell згадується вихід B200 у 2025 році. Раніше в планах Nvidia мелькав пристрій GB200, що є назвою нової платформи для так званих суперчипів. А B200, ймовірно, є окремим варіантом B100 зі швидшою пам'яттю. У поточному поколінні спочатку було представлено графічний процесор H100 з HBM3, а потім H200 з HBM3e. У випадку Blackwell перший процесор B100 вже отримає найсучаснішу пам'ять HBM3e, тобто в B200 буде ще швидша пам'ять.

Також журналісти звертають увагу на фразу у звіті, що не потрібно водяне охолодження при потужності 1000 Вт. Це натякає на значний TDP майбутніх прискорювачів Blackwell. Але компанія Dell, ймовірно, готова до такого сценарію та реалізує охолодження своїх систем за допомогою традиційних методів повітряного охолодження.

Джерело:
Wccftech

Обговорити в форумі (коментарів: 48)

У Steam новий рекорд — 34 мільйони одночасних користувачів

Сервіс Steam від компанії Valve залишається основним майданчиком для комп'ютерних гравців. І його аудиторія з кожним роком зростає. Тепер Steam має черговий рекорд. Одночасно онлайн було 34,29 мільйона користувачів. З них одночасно грали 11,14 мільйона людей.

Зараз перші місця за популярністю займає традиційна четвірка з багатокористувацьких ігор: Counter-Strike 2, Dota 2, PUBG: Battlegrounds і Apex legends. П'яте місце у несподіваного хіта Palworld, шосте у Helldivers 2, а сьоме у Last Epoch.

Поки що головним сюрпризом поточного року є виживання з покемонами Palworld, яке в якийсь момент досягло пікового онлайну у 2,1 мільйона одночасних гравців, хоча через місяць постійна аудиторія опустилася нижче 300 тисяч.

Обговорити в форумі (коментарів: 6)