Оголошено дату виходу ПК-версії Ghost of Tsushima Director's Cut

Ще один ексклюзив PlayStation незабаром з'явиться на персональних комп'ютерах. Сьогодні Sony анонсувала вихід ПК-версії пригодницького бойовика Ghost of Tsushima Director's Cut. Гра вже доступна для попереднього замовлення у Steam за ціною 1699 гривень. Реліз проєкту заплановано на 16 травня.

Ghost of Tsushima

Розробкою ПК-версії Ghost of Tsushima Director's Cut займається нідерландська студія Nixxes Software, яку Sony купила у 2021 році. Геймерам обіцяють необмежену частоту кадрів, гнучкі налаштування якості графіки, підтримку надшироких моніторів, технологій масштабування AMD FSR 3, Intel XeSS та Nvidia DLSS 3. У грі також будуть реалізовані Nvidia Reflex і DLAA та підтримка контролера DualSense.

Нагадаємо, реліз Ghost of Tsushima на консолі PlayStation 4 відбувся влітку 2020 року. Докладніше про цей пригодницький бойовик ми розповідали в окремих матеріалах: «Обзор Ghost of Tsushima. Ложный путь самурая» та «История разработки Ghost of Tsushima».

Обговорити в форумі (коментарів: 38)

Remedy знизила мінімальні системні вимоги Alan Wake 2

Сьогодні для горору Alan Wake 2 вийшло оновлення 1.0.16.1. Про особливості цього патчу ми вже розповідали днями. Він приніс оптимізації для відеокарт без підтримки технології Mesh Shaders, значно покращивши продуктивність старих 3D-прискорювачів, на кшталт GeForce GTX 1080 Ti. Власники цієї моделі, як показали тести Digital Foundry, тепер можуть розраховувати на вдвічі більшу частоту кадрів.

Alan Wake 2

Разом із релізом нового патчу розробники оновили системні вимоги Alan Wake 2. Тепер у «мінімалках» Remedy Entertainment вказує відеокарти GeForce GTX 1070 та Radeon RX 5600 XT. Їхньої продуктивності вистачить для гри в роздільній здатності 1080p за частоти кадрів близько 30 к/с та низьких налаштувань якості графіки. Раніше тут вказувалися 3D-прискорювачі рівня GeForce RTX 2060 та Radeon RX 6600.

Alan Wake 2

Джерело:
Alan Wake 2

Обговорити в форумі (коментарів: 23)

Продовження Hogwarts Legacy може стати грою-сервісом

Гра Hogwarts Legacy стала одним із головних релізів минулого року, зібравши багатомільйонну армію фанатів. На тлі відмінних продажів поява продовження не викликає сумнівів. Найпростішим рішенням був би випуск доповнень. Але поки що про це нічого не чутно, і повноцінні DLC, ймовірно, не входять до планів видавця. Але вже відомо, що Avalanche Software набирає нових співробітників для роботи з Unreal Engine 5. Це натякає на те, що розробка повноцінної нової частини вже стартувала.

Ось тільки майбутня Hogwarts Legacy 2 може дуже відрізнятися від того, що хотіли б побачити гравці. На це натякає виступ одного із керівників компанії Warner Bros. у рамках конференції Morgan Stanley Technology, Media & Telecom Conference. Зараз у компанії чотири важливі медіафраншизи — Mortal Kombat, Гра престолів, Гаррі Поттер і Hogwarts Legacy, а також світ DC. Традиційно WB працювала з консольним ринком, але за сучасних умов він виявився вкрай нестабільним. Нещодавня гра Suicide Squad: Kill The Justice League явно не виправдала надій. А компанія дивиться на ігри, як на частину багаторічного бізнес-циклу. Тому WB хоче зосередитись на своїх основних франшизах та представити більше ігор-сервісів, де користувачі будуть проводити багато часу. І компанія вже має план і дорожню карту з розвитку цієї стратегії.

Цікаво, що думка керівництва щодо причин провалу Suicide Squad: Kill The Justice League розходиться з думкою аудиторії. Гравцям не сподобався геймдизайн, технічне виконання та сюжет. Сама гра вже пішла в напрямку гри-сервісу, де домінує контент заради контенту. Очевидно, що нові ігри від WB будуть приблизно такими ж. Можна припустити, що в Hogwarts Legacy 2 з'являться  багатокористувацькі елементи, купа дрібних безглуздих активностей і завдань, багато дрібних нагород, косметики та платного контенту.

Джерело:
Wccftech

Обговорити в форумі (коментарів: 18)

Флагманський процесор Intel Core i9-14900KS вийде наступного тижня

Платформа Intel LGA1700 незабаром отримає нового флагмана. Процесор Core i9-14900KS вже не раз був помічений у закордонних магазинах та, згідно з останньою інформацією, надійде до продажу наступного тижня. Офіційний реліз новинки заплановано на четвер, 14 березня, повідомляє веб-ресурс VideoCardz.

Intel Core i9-14900KS

Специфікації Intel Core i9-14900KS не є таємницею для наших постійних читачів. Це добірний варіант 24-ядерного/32-потокового Core i9-14900K зі збільшеними показниками Turbo Boost. У динамічному розгоні він зможе підкорити 6,2 ГГц, щоправда, розплачується за це збільшеними «апетитами». Параметр Processor Base Power у Core i9-14900KS виріс зі 125 до 150 Вт, а під навантаженням, судячи з перших тестів, він може споживати понад 400 Вт.

Щодо рекомендованої ціни Intel Core i9-14900KS на цю мить інформації не надходило, проте закордонні колеги впевнені, що вона складе 739 доларів. Також варто додати, що на другу половину цього року заплановано вихід платформи LGA1851 та сімейства чипів Arrow Lake-S. Процесор Core i9-14900KS стане лебединою піснею платформи LGA1700.

Intel Core i9-14900KS

Обговорити в форумі (коментарів: 15)

Nvidia забороняє запуск CUDA-застосунків на прискорювачах конкурентів

Протягом багатьох років Nvidia працювала над створенням екосистеми програмного та апаратного забезпечення для GPU-обчислень. Її CUDA (Compute Unified Device Architecture) сьогодні де-факто є стандартом такого ПЗ, що, зрозуміло, не подобається її конкурентам. Зокрема, Intel та AMD пропонують альтернативні інструментарії з відкритим вихідним кодом, на базі яких серед іншого створюються рішення для запуску CUDA-застосунків на конкуруючих прискорювачах, наприклад, ZLUDA.

CUDA

Все це не залишилося поза увагою Nvidia, яка нещодавно внесла зміни до користувальницької угоди. У документах до CUDA 11.5 «зелена» компанія повідомляє про заборону використання додатків, створених за допомогою фірмового програмного забезпечення, за межами платформ Nvidia.

Нині важко сказати, наскільки сильно це вплине на ситуацію в галузі GPU-обчислень. Однак проєкти на кшталт ZLUDA, які дозволяють «на льоту» запускати CUDA-програми на прискорювачах конкурентів, напевно зіткнуться з проблемами. Хоч би що там було, потіснити Nvidia у цьому сегменті у найближчих суперників поки що не виходить.

Джерело:
TechPowerUp

Обговорити в форумі (коментарів: 17)

ASUS представила в Україні тонкий та потужний ігровий ноутбук ROG Zephyrus G16

Лінійка ігрових ноутбуків ASUS, представлених на українському ринку, поповнилася моделлю ROG Zephyrus G16 (2024). Пристрій базується на платформі Intel Meteor Lake та оснащується відеоадаптерами GeForce RTX 40-ї серії. До головних особливостей новинки вендор відносить тонкий алюмінієвий корпус, опціональний дисплей OLED ROG Nebula й високоефективну систему охолодження.

ROG Zephyrus G16

ASUS ROG Zephyrus G16 обладнаний 16-дюймовим екраном на базі матриці OLED або IPS з роздільною здатністю 2560x1600 пікселів, частотою оновлення 240 Гц, 100% охопленням палітри кольорів DCI-P3, показником Delta E<1 та підтримкою G-Sync. У ролі «серця» ноутбука виступає процесор Intel Core Ultra 7 155H або Core Ultra 9 185H, а за обробку графіки відповідає мобільна версія GeForce RTX 4060, RTX 4070 або RTX 4090.

ROG Zephyrus G16

Його оснащення також включає до 32 Гбайт оперативної пам'яті LPDDR5X-7467, пару NVMe-накопичувачів PCI-E 4.0 місткістю по 2 ТБ, бездротовий модуль Wi-Fi 6E/Bluetooth 5.3, порт Thunderbolt 4 та акумулятор на 90 Вт·год. Система охолодження ноутбука поєднує випарну камеру, рідкий метал та три вентилятори. Загальні габарити новинки становлять 354×246×17,4 мм при масі 1,85 кг.

ROG Zephyrus G16

В українських магазинах ASUS ROG Zephyrus G16 (2024) можна придбати за ціною від 89 999 гривень. У таку суму оцінюється конфігурація з IPS-дисплеєм, процесором Core Ultra 7 155H, 16 ГБ оперативної пам'яті, терабайтним SSD та графікою GeForce RTX 4060 Laptop.

ROG Zephyrus G16

Обговорити в форумі (коментарів: 47)

Наближається анонс трилогії S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy

Незабаром буде анонсовано збірку ігор серії S.T.A.L.K.E.R. Явний натяк на це отримано з Японії. У деяких японських магазинах стартували попередні замовлення на S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy для консолі PlayStation 4, і у продаж це видання має надійти 27 червня. До нього входять легендарні ігри S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chornobyl, S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky та S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat.

Цікаво, що це перший вихід цих ігор на консолі. І, швидше за все, вони також будуть представлені для платформи Xbox та у вигляді окремого перевидання для PC. Жодних подробиць щодо технічних змін та покращень поки немає. Офіційний анонс трилогії може відбутися в рамках сьогоднішньої трансляції Xbox Partner Preview.

Вихід повноцінної нової гри заплановано на 5 вересня поточного року. S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl має з'явитися на PC, Xbox Series та у сервісі Xbox Game Pass.

Джерело:
Gematsu

Обговорити в форумі (коментарів: 25)

Грати в Dragon's Dogma 2 за 60 fps зможуть тільки власники PC

З'явилася інформація відносно продуктивності майбутньої рольової гри Dragon's Dogma 2 від Capcom. Раніше були заяви, що гра отримає необмежену частоту кадрів або 30 кадрів за секунду. Тепер в нас є чітка відповідь. Геймдиректор Хідеакі Іцуно (Hideaki Itsuno) в інтерв'ю для Game Informer сказав, що на сучасних консолях PlayStation 5 і Xbox Series гра працюватиме при 30 fps або вище. Тобто 30 к/с є цільовим показником продуктивності, і немає жодних згадок про різні графічні режими для консолей із пріоритетом на якість чи продуктивність. Це несподівано низька частота кадрів для гри, яка візуально не тішить якоюсь передовою графікою.

Грати із комфортним показником у 60 fps зможуть лише власники комп'ютерів. У цьому випадку частота кадрів залежатиме від конфігурації конкретної системи. Відомо, що гра створюється на рушії RE Engine (як і серія Resident Evil). У Dragon's Dogma 2 буде трасування променів та технологія масштабування Nvidia DLSS 3.

Dragon's Dogma 2 надійде у продаж 22 березня. Багато великих ігрових ресурсів почали публікувати прев'ю і перші враження перед релізом гри.

Обговорити в форумі (коментарів: 35)

Підсумки минулого кварталу на ринку відеокарт: чотири з п'яти пристроїв — на чипах Nvidia

Аналітики Jon Peddie Research (JPR) підбили підсумки останнього кварталу 2023-го у сегменті графічних карт розширення. За цей період було поставлено близько 9,5 мільйона відеокарт, що на 6,8% більше за показники третього кварталу та на 32% більше за результати аналогічного періоду 2022 року. Як підкреслюють експерти, поставки відеокарт зростають третій квартал поспіль.

Хуанг

Лідером цього сегменту, як і раніше, залишається компанія Nvidia з часткою близько 80%. З іншого боку, завдяки релізу відеокарт RDNA 3-го покоління AMD змогла за рік покращити показники більш ніж у півтора раза — її частка становить 19% проти 12% наприкінці 2022-го. В той самий час Intel не може похвалитися серйозними успіхами на цьому ринку зі скромним показником 1%.

JPR

JPR також наводять статистику щодо постачання процесорів для настільних ПК. У цьому сегменті теж спостерігається зростання третій квартал поспіль, а у жовтні-грудні було відвантажено понад 20 мільйонів десктопних CPU.

JPR

Джерело:
Jon Peddie Research

Обговорити в форумі (коментарів: 19)

JEDEC затвердила стандарт графічної пам'яті GDDR7. Вдвічі швидше за GDDR6

Організація JEDEC, що займається стандартизацією напівпровідникових продуктів, представила фінальні специфікації стандарту JESD239, що описує графічну пам'ять GDDR7. Якщо порівнювати з GDDR6, то новий тип ОЗП принесе зростання пропускної здатності, покращення енергоефективності та збільшення місткості мікросхем. Пам'ять GDDR7 планується використовувати не тільки в ігрових відеокартах, а й у рішеннях для сфери ресурсомістких обчислень та штучного інтелекту.

GDDR7

В опублікованому пресрелізі JEDEC заявляє про подвоєння пропускної здатності щодо стандарту пам'яті GDDR6. Вона становитиме до 192 Гбайт/с на одну мікросхему, щоправда, перші чипи будуть менш швидкісними. Зокрема, Micron і Samsung орієнтуються на швидкість передачі інформації до 36 Гбіт/с на контакт, тобто пропускну здатність 144 Гбайт/с на мікросхему GDDR7.

Для досягнення таких показників в GDDR7 буде використана амплітудно-імпульсна модуляція PAM3 з трьома рівнями сигналу. Серед нововведень цього стандарту також є подвоєння кількості незалежних каналів (з двох до чотирьох у порівнянні з GDDR6), незалежні від ядра шаблони тренування LFSR, підтримка чипів щільністю від 16 до 32 Гбіт та нові функції забезпечення цілісності даних.

Про свій інтерес до нового виду графічної пам'яті вже висловилися AMD та Nvidia, а також трійця найбільших чипмейкерів: Samsung, Micron та SK Hynix. Вважається, що перехід на GDDR7 відбудеться вже у наступному поколінні відеокарт. Більше подробиць про нові 3D-прискорювачі ми дізнаємось до кінця цього року.

Джерело:
TechPowerUp

Обговорити в форумі (коментарів: 41)