Технологія AMD FSR 3 доступна в The Last of Us Part I

Як і було обіцяно, список ігор з підтримкою технології AMD FidelityFX Super Resolution 3 (FSR 3) поповнив пригодницький бойовик The Last of Us Part I. Вона з'явилася з релізом оновлення 1.1.3 та вже встигла зібрати неоднозначні відгуки. Чимало гравців наголошує на проблемах з плавністю геймплею при увімкненій генерації кадрів.

The Last of Us Part I

Хай там що, пропонуємо випробувати генерацію кадрів у The Last of Us Part I самостійно. Однією з головних переваг технології FidelityFX Super Resolution 3 є підтримка не лише графічних процесорів AMD, але також Intel й Nvidia. Використовувати генерацію кадрів FSR 3 можна з відеоадаптерами лінійок Radeon RX 5000, GeForce RTX 2000, Arc A-серії та новішими.

Варто додати, що на сьогодні AMD FSR 3 доступна майже у двох десятках ігор. На цю мить їхній перелік виглядає наступним чином:

  1. Forspoken (29 Вересня 2023);
  2. Immortals of Aveum (29 Вересня 2023);
  3. Avatar: Frontiers of Pandora (7 Грудня 2023);
  4. Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name (15 Грудня 2023);
  5. MotorCubs RC (11 Січня 2024);
  6. Call of Duty Modern Warfare III & Warzone (17 Січня 2024);
  7. Farming Simulator 22 (18 Січня 2024);
  8. The Talos Principle 2 (19 Січня 2024);
  9. Estencel (19 Січня 2024);
  10. Mortal Online 2 (25 Січня 2024);
  11. Like a Dragon: Infinite Wealth (25 Січня 2024);
  12. Starship Troopers: Extermination (9 Лютого 2024);
  13. Hellish Quart (19 Лютого 2024);
  14. The Thaumaturge (20 Лютого 2024);
  15. Starfield (20 Лютого 2024);
  16. Sons of The Forest (22 Лютого 2024);
  17. RoboCop: Rogue City (29 Лютого 2024);
  18. Remnant II (29 Лютого 2024).
  19. The Last of Us Part I (19 березня 2024).
 
Обговорити в форумі (коментарів: 42)

Зростання цін на твердотілі накопичувачі продовжиться

Останні місяці спостерігається неприємна тенденція до зростання цін на твердотілі накопичувачі. І поки що передумов для стабілізації немає. Однак підвищена вартість позитивно впливає на компанії, що випускають такі накопичувачі. Китайські джерела повідомляють, що Western Digital та Kioxia поступово нарощують виробництво і вже вийшли на показники завантаження виробничих ліній у 90% відносно докризового періоду. Розширення виробництва поки що стосується 112-шарової пам'яті та деяких варіантів 2D NAND. Інші виробники, які раніше зіткнулися з надвиробництвом пам'яті для SSD, поки не показують позитивних тенденцій і дотримуються стратегії обмеженого випуску продукції.

Аналітики прогнозують зростання цін на NAND Flash у другому кварталі на рівні 10–15%. І лише у третьому кварталі зростання цін може загальмуватись до 0-5%, але це оптимістичний прогноз. Згідно з іншими прогнозами, загальне зростання на накопичувачі в поточному році може досягти 50%. При цьому деякі споживчі SSD вже повернулися до цін дворічної давнини.

Джерела:
Wccftech
MyDrivers

Обговорити в форумі (коментарів: 38)

Ubisoft та Xbox показали ігрові технології на базі ШІ від Inworld AI

Вчора ми писали, що компанія Nvidia продемонструвала нове технічне демо, де персонажі створені за допомогою платформи Nvidia ACE. Це набір технологій для розпізнавання та розуміння мови, генерації діалогів для NPC та правильної лицьової анімації. Багато технологій базуються на напрацюваннях компанії Inworld AI. Тепер у рамках GTC 2024 компанія Ubisoft презентувала свою технологію Neo NPC.

Вона базується на моделі GenAI, в основі якої є мовна модель (LLM) від Inworld AI та технологія Audio2Face від Nvidia. Neo NPC дозволяє користувачеві спілкуватися з ігровими персонажами за допомогою свого голосу. Вони розуміють вас і відповідають залежно від ситуативної обізнаності, прописаної передісторії та їхньої бази знань. Такі NPC не просто дають короткі відповіді, вони можуть ділитися ідеями, ставити уточнювальні питання і допомагати планувати дії.

Наративні директори Ubisoft всіляко нахвалюють Neo NPC, оскільки він відкриває неймовірні нові можливості. Вперше ми можемо побачити справді живих персонажів у іграх, які не обмежені рамками прописаних діалогів та вузького сценарію. Але поки що технологія на етапі доопрацювання і до практичного впровадження пройде деякий час.

Також Xbox та Inworld AI анонсували Narrative Graph. Це набір інструментів на базі генеративного штучного інтелекту для спрощення процесу розробки оповідальних ігор, включаючи роботу зі складними розгалуженими сюжетами, профілями персонажів та їх бази знань. Також Narrative Graph може генерувати ідеї для нових сюжетів та діалоги на основі готового сценарію. Все це можна доповнити використанням додаткового ШІ-рушія для персонажів Inworld AI Character Engine.

Для демонстрації нових технологій компанія Inworld створила Mists of Aurora — прототип оповідальної гри із трьох сцен на кшталт класичної рольової гри.

Також відомо, що технології Inworld AI будуть використовуватися в амбітній MMO Avalon, яка була анонсована наприкінці минулого року, та в деяких інших майбутніх іграх.

Джерело:
Wccftech

Обговорити в форумі (коментарів: 8)

Red Dead Redemption 2 тепер підтримує AMD FSR 2.2

Rockstar Games не забуває про гру Red Dead Redemption 2. Легендарний вестерн отримав черговий патч, який оновлює гру до версії 1.32. Це оновлення додає в гру новішу версію масштабування AMD FidelityFX Super Resolution 2.2, що робить картинку при активному апскейлінгі AMD трохи краще. Також у грі з'явилася підтримка режиму HDR10+, заявлені невеликі покращення стабільності гри. Виправлено дрібні помилки під час виконання окремих квестів.

Red Dead Redemption 2 вважається однією з найкращих ігор Rockstar. Гра вперше вийшла у 2018 році, а через рік з'явилася на PC. Дуже давно гра не отримувала важливих технічних апдейтів. Хоча були чутки, що Red Dead Redemption 2 може отримати next-gen оновлення для сучасних консолей та PC. Зараз гру можна купити за знижкою 67% у рамках великого весняного розпродажу Steam.

Джерело:
Wccftech

 
Обговорити в форумі (коментарів: 19)

Samsung продемонструвала зразки мікросхем GDDR7

Samsung Electronics привезла на конференцію GTC 2024 зразки мікросхеми пам'яті GDDR7. Очікується, що ці чипи будуть використовуватись у наступному поколінні ігрових відеокарт GeForce RTX, створеному на базі архітектури Blackwell. Раніше цього місяця JEDEC офіційно затвердила стандарт графічної пам'яті GDDR7.

GDDR7

Для мікросхем Samsung GDDR7 характерна місткість 16 Гбіт (2 ГБ), швидкість обміну інформацією 32 Гбіт/с на контакт та напруга живлення 1,1 замість 1,2 В, зазначених у стандарті JEDEC. Це забезпечує їм на 20% кращу енергоефективність. Також схемотехнічні оптимізації дозволили на 70% зменшити тепловий опір в порівнянні з чипами GDDR6. Інакше кажучи, тепло від мікросхем GDDR7 буде відводитися ефективніше.

GDDR7

Завдяки використанню мікросхем GDDR7 від Samsung пропускна здатність буфера у відеокарти з 256-розрядною шиною складе 1024 Гбайт/с. Для порівняння, у GeForce RTX 4080 Super цей показник дорівнює 716,8 Гбайт/с. Але якщо вірити чуткам, у картах GeForce RTX 50-ї серії швидкість чипів GDDR7 буде обмежена 28 Гбіт/с, тобто пропускна здатність з урахуванням 256-бітної шини становитиме 896 Гбайт/с.

Хай там що, підготовка до релізу наступного покоління ігрових відеокарт набирає обертів, і офіційні подробиці про нові 3D-прискорювачі ми дізнаємося до кінця цього року.

Джерело:
TechPowerUp

Обговорити в форумі (коментарів: 4)

Драйвер GeForce 551.86 WHQL готовий до релізу ПК-версії Horizon Forbidden West

Nvidia повідомила про доступність до завантаження свіжого пакета драйверів та програмного забезпечення GeForce. У Game Ready випуску 551.86 WHQL додані оптимізації для екшену Horizon Forbidden West Complete Edition, чий реліз на ПК відбудеться вже завтра, та останнього оновлення Portal RTX з підтримкою технологій DLSS Ray Reconstruction й RTX IO.

Horizon Forbidden West

У релізі GeForce 551.86 WHQL також з'явилися оптимальні ігрові налаштування для Helldivers 2 та Three Kingdoms Zhao Yun, а список моніторів категорії G-Sync Compatible поповнився 11 моделями від AOC, ASUS, LG та Samsung. Окрім цього, драйвер усуває деякі проблеми, наприклад, з виходом ноутбуків з Advanced Optimus зі сплячого режиму або «заїкання» зображення в Hitman 3 на таких лептопах.

Як завжди, завантажити актуальний пакет драйверів для «зелених» відеоадаптерів можна скориставшись пошуком на сайті Nvidia або через GeForce Experience (чи Nvidia App). Документація до випуску GeForce 551.86 WHQL доступна за посиланням.

 
Обговорити в форумі (коментарів: 26)