Grand Theft Auto VI може затриматися до 2026 року
Анонс нової Grand Theft Auto став найзначнішою ігровою подією минулого року. Перший трейлер привернув значну увагу і зібрав величезну кількість переглядів. Події шостої частини знову розгорнуться у сонячному місті Вайс-Сіті, а в центрі історії — пара, яка йде шляхом Бонні та Клайда, воюючи за домінування у кримінальному світі.
Випустити гру обіцяли у 2025 році. Але сайт Kotaku повідомляє, що із цим можуть виникнути проблеми. Rockstar Games явно не встигає за графіком розробки Grand Theft Auto VI, тому компанія закликає всіх співробітників повернутись з режиму дистанційної роботи до повноцінної п'ятиденки в офісі. Ця ініціатива керівництва зіткнулася з опором з боку співробітників, які не бажають переходити до повноцінного робочого графіка. З цієї причини внутрішні джерела у студії почали говорити про можливе перенесення гри на 2026 рік. Хоча сама Rockstar Games ці чутки не коментує.
Для ігрової індустрії перенесення стали звичайною справою, особливо, якщо це стосується великих проєктів. І затримки у виробництві Grand Theft Auto цілком очікувані. Проте, раніше заявлялося, що в трейлері є реальні ігрові кадри на рушії, тобто проєкт близький до фінальної стадії та серйозних затримок не повинно бути.
Чутки: Resident Evil 9 та Monster Hunter Wilds отримають великий відкритий світ
З'явилася нова неофіційна інформація відносно майбутніх ігор Capcom серії Resident Evil та Monster Hunter. Інсайдер Dusk Golem, хто часто дає вірогідну інформацію щодо ігор Capcom, стверджує, що наступна Resident Evil разом із вже анонсованою Monster Hunter Wilds отримають великий відкритий світ. Цьому сприяє досвід розробників Dragon's Dogma 2, які розширили функціональність рушія RE Engine для відкритого світу, тож ці технології в майбутньому зможуть використовувати розробники інших ігор.
Для Monster Hunter Wilds це логічна еволюція, оскільки серія вже пропонувала великі локації з рівнем-хабом. Останні Resident Evil теж стали масштабнішими, ми поступово відкривали різні локації, які пов'язані між собою. Але фактично це все ще були лінійні горор-пригоди. А Resident Evil 9, ймовірно, стане ближчою до сучасних екшенів у відкритому світі з певною свободою та побічними завданнями. При цьому Dusk Golem запевняє, що нова гра збереже наступність і, так би мовити, ДНК серії. Відомо, що дев'ята частина стане завершенням сучасної трилогії. Нова гра закриє всі сюжетні лінії Resident Evil 7 та Resident Evil Village, хоча не буде прямим продовженням та запропонує самостійну історію. Про терміни виходу гри поки що нічого не відомо, вона навіть офіційно не анонсована.
А ось нова Monster Hunter Wilds офіційно представлена наприкінці минулого року. Її випустять у 2025 році на платформах PC, PlayStation 5 та Xbox Series S|X.
Джерело:
Wccftech
Китайська InnoGrit представила контролер SSD зі швидкістю 14 ГБ/с
Китайська компанія InnoGrit, яка є підрозділом YingRen Technology, випускає новий контролер на основі архітектури RISC-V із підтримкою PCIe 5.0. InnoGrit постачає контролери для багатьох виробників твердотілих накопичувачів, у тому числі для нещодавно представлених надшвидких моделей Team Group T-Force GE PRO PCIe Gen5. Новий контролер InnoGrit YRS820 PCIe 5.0 запропонує високі швидкості у поєднанні зі збалансованим енергоспоживанням і не потребуватиме активного вентиляторного охолодження.
В рамках окремої презентації були показані результати тестування нового контролера InnoGrit, який забезпечує швидкості послідовного читання та запису понад 14 000 МБ/с та 12 000 МБ/с відповідно. Швидкість операцій випадкового читання та запису сягає 2 та 1,5 мільйона IOPS. Це ставить InnoGrit YRS820 до ряду кращих контролерів на ринку.
Контролер побудований на відкритій архітектурі RISC-V, використовує 4-канальний інтерфейс PCIe 5.0 та 8 каналів доступу до флеш-пам'яті NAND. Підтримується обсяг пам'яті до 8 ТБ. І відповідно до сучасних тенденцій, заявлено інтеграцію функцій на основі штучного інтелекту для зниження затримок доступу та забезпечення кращої продуктивності. Конкретних термінів, коли InnoGrit YRS820 надійде у продаж, не оголошено.
Джерело:
Wccftech
AMD анонсувала процесори Ryzen 7 8700F та Ryzen 5 8400F з деактивованою графікою
AMD продовжує розширювати модельний ряд процесорів для платформи AM5. В рамках конференції AI PC Innovation Summit вона анонсувала два нових рішення сімейства Phoenix/Hawk Point: Ryzen 5 8400F та Ryzen 7 8700F. На тлі інших десктопних процесорів Ryzen 8000-ї серії вони виділяються деактивованим графічним ядром.
Очікується, що процесори AMD Ryzen 7 8700F та Ryzen 5 8400F стануть ексклюзивом для китайського ринку. Перший «камінець» запропонує вісім ядер Zen 4 з підтримкою SMT, а другий є 6-ядерним/12-потоковим рішенням. Обидва процесори використовують монолітний кристал, при цьому в основі Ryzen 5 8400F, ймовірно, лежить варіант з двома видами ядер: парою Zen 4 та чотирма Zen 4c. Таку ж конфігурацію має Ryzen 5 8500G.
Детальні специфікації новинок, на жаль, поки що не розкриваються. Те саме стосується їхньої рекомендованої ціни, втім, вона точно виявиться нижчою, ніж в аналогів з увімкненим iGPU.
Джерело:
VideoCardz
Останні огляди:
- Огляд та тестування відеокарти ASUS TUF Gaming Radeon RX 7600 XT OC Edition 16GB. Пам’ять зайвою не буває
- Огляд та тестування материнської плати MSI B650M GAMING PLUS WIFI для платформи AMD Socket AM5
- Огляд блоку живлення AeroCool Mirage Gold 850W із «золотим» сертифікатом та ARGB-підсвічуванням
- Огляд та тестування 15,6″ ноутбука Dream Machines RG4060-15UA46 на базі процесора Intel Core i9-14900HX та відеокарти Nvidia GeForce RTX 4060
- Огляд та тестування материнської плати MSI MAG B760M MORTAR WIFI II для платформи Intel LGA 1700
- Огляд ігрової hot-swap клавіатури Razer Blackwidow V4 75%
- Огляд процесорного кулера Deepcool Assassin 4S WH