Samsung представить 290-шарову пам'ять V-NAND наступного місяця

Ринок пам'яті зараз переживає складні часи. І хоча для пересічних споживачів поки що немає гарних новин та перспектив зниження цін, але обсяги виробництва поступово відновлюються. Корейські ЗМІ пишуть, що компанія Samsung незабаром розпочне виробництво нової пам'яті V-NAND 9-го покоління.

В рамках цього покоління виробник запропонує пам'ять із 290 шарами, яка буде вироблятися з використанням нових технологій накладання шарів та електричних з'єднань між ними. Зараз виробники випускають рішення максимум із 236 шарами. З випуском V-NAND 9 покоління Samsung встановить новий стандарт в індустрії. І таку пам'ять можуть представити вже наступного місяця.

На цьому компанія не зупиниться. Вже йде робота над 10-м поколінням пам'яті V-NAND, у рамках якого виробник хоче досягти 430 шарів! Але ця пам'ять з'явиться лише наступного року. Схоже, що в індустрії пам'яті NAND розпочалися перегони за першість у кількості шарів, і Samsung поки що впевнено обганяє конкурентів SK Hynix та Kioxia.

Джерело:
Wccftech

Обговорити в форумі (коментарів: 50)

Користувачі GeForce RTX 4090 все ще мають проблеми з роз'ємом живлення

Минуло півтора року після виходу флагманської відеокарти Nvidia GeForce RTX 4090, яка виявилася не тільки потужною, а й неймовірно ненажерливою. Спеціально для забезпечення живленням нового покоління GeForce, було реалізовано новий роз'єм живлення 12VHPWR. І з ним у деяких користувачів виникли проблеми. Ряд покупців GeForce RTX 4090 зіткнулися з вигорянням конектора. Після аналізу ситуації Nvidia дійшла висновку, що це пов'язано з нещільним контактом кабелю всередині роз'єму. Також цьому сприяло вигинання товстих дротів в деяких корпусах, що виникало через великі габарити відеокарти. Це змусило Nvidia оновити роз'ємом, щоб усунути конструктивні недоліки. Однак повністю проблема не пішла, і роз'єми на GeForce RTX 4090 все ще продовжують вигоряти.

Про проблему розповів представник майстерні NorthridgeFix із Лос-Анджелеса, який веде свій канал на YouTube. Його майстерня змінює близько 200 роз'ємів за місяць. Тобто це не поодинокі проблеми, і ризики, пов'язані з GeForce RTX 4090, все ще досить високі.

Окрім проблем з якісним контактом при підключенні кабелю також згадується перехідник від CableMod. Це хороший продукт, але він розрахований на оригінальну версію роз'єму 12VHPWR. У новій ревізії трохи зменшилася довжина сигнальних контактів, а повне живлення подається тільки коли роз'єм вставлений повністю. Рекомендується використовувати лише оригінальні перехідники від Nvidia або кабелі, які йдуть у комплекті із блоком живлення. Будь-які несертифіковані перехідники мають додаткові ризики. Також варто дуже уважно поставитися до роз'єму живлення тим, хто використовує розігнані версії GeForce RTX 4090, потужність яких може наближатися до 600 Вт.

Зазначимо, що AMD поки що ігнорує новий роз'єм живлення і не використовує його у своїх продуктах.

Джерело:
Videocardz

Обговорити в форумі (коментарів: 87)

У Final Fantasy VII Rebirth погані продажі

У лютому вийшла гра Final Fantasy VII Rebirth. Це друга частина переосмислення класичної JPRG Final Fantasy VII 1997 року. Компанія Square Enix вирішила зробити не один ремейк, а розбити його на три великі гри. Але, схоже, ця стратегія могла виявитися не дуже успішною. Final Fantasy VII Rebirth має чудові відгуки та високі оцінки критиків. Зараз на Metacritic у гри рейтинг 92 бали, що дуже високо. А ось із продажами не все добре.

Аналітики стверджують, що гра продається помітно гірше за першу частину Final Fantasy VII Remake. За однаковий період часу після релізу друга частина розійшлася вдвічі меншим тиражем, і подальші продажі в неї явно будуть слабшими. При цьому компанії Square Enix і Sony поки що жодних конкретних цифр з продажу не озвучували. Серед причин такої різниці у продажах передбачають сприятливі умови для релізу першої гри — Final Fantasy VII Remake вийшла 2020 року, у розпал пандемії, коли зріс попит на відеоігри.

Питання в тому, чи вплинуть слабкі продажі на плани з портування гри на платформу PC. Теоретично це може прискорити процес виходу комп'ютерної версії, щоб залучити додаткову аудиторію доти, як інтерес до франшизи повністю згас.

Джерело:
Wccftech

Обговорити в форумі (коментарів: 15)