AMD забезпечить якісний ривок продуктивності в RDNA 5, архітектура розробляється з нуля

З'явилися чутки про майбутні графічні процесори AMD, які ми побачимо через одне покоління. Це буде абсолютно нова архітектура RDNA 5, яка може навіть змінити назву. Чутки походять від інсайдера wjm47196, який раніше давав вірогідну інформацію про інші відеокарти AMD та Nvidia.

Компанія AMD розраховувала на більше в поточному поколінні Radeon RX 7000 на архітектурі RDNA 3. Реальна продуктивність виявилася нижчою за прогнозовану. Через технічну складність і високу вартість компанія також відмовилася від планів впровадження Infinity Cache 192 МБ у топовий GPU, урізавши його до 96 МБ. Також рішення AMD все ще сильно відстають у трасуванні променів від відеоадаптерів Nvidia. Зараз AMD працює над архітектурою RDNA 3+ для інтернованої графіки iGPU у процесорах Ryzen Strix Point та Strix Halo. Також йде робота над наступною архітектурою RDNA 4. За чутками в ній обіцяють серйозно покращити блоки прискорення трасування, і такі блоки вже будуть впроваджені у чип нової консолі Sony PlayStation 5 Pro. Також різні джерела свідчать про те, що AMD у новому поколінні відеокарт сконцентрується на середньому сегменті та бюджетних моделях. Тобто, покоління Radeon RX 9000 повторить долю старої серії Radeon RX 5000, де не було свого повноцінного флагмана.

Однак така стратегія обрана компанією невипадково. AMD відмовляється від розробки дорогого GPU нового покоління, щоб сконцентруватися на майбутній архітектурі RDNA 5. Тож основні зусилля інженерів будуть спрямовані саме на неї. І це буде не просте поліпшення та еволюція RDNA, а нова якісна розробка, яку можна порівняти з появою архітектури Zen на процесорному ринку. За чутками компанія також приділятиме серйозну увагу вдосконаленню програмного забезпечення для ШІ та може впровадити новий бренд Radeon AI. Перші продукти на новій архітектурі ми побачимо наприкінці 2025 року або вже у 2026 році.

Джерело:
Wccftech

Обговорити в форумі (коментарів: 46)

Bethesda обіцяє виправити оновлену версію Fallout 4 вже завтра

Наприкінці минулого місяця компанія Bethesda випустила велике оновлення для рольової гри Fallout 4. Воно навіть гордо іменувалося Next-Gen оновленням, проте в першу чергу було орієнтоване на консолі. Саме користувачі цих пристроїв отримали візуальні покращення з підтримкою високої роздільної здатності. Комп'ютерна версія візуально не змінилася. Але був довгий перелік виправлень різних ігрових помилок, які за відгуками теж виправили не повністю. При цьому користувачі зіткнулися з новими технічними проблемами. І була зламана сумісність із безліччю модів. Тому останніми днями набув популярності мод, який скасовує оновлення і повертає стару версію гри.

Розробники почали оперативно лагодити гру. На 13 травня обіцяно чергове оновлення, яке додасть нові параметри графіки та покращить продуктивність. Оновлення вийде для всіх платформ, але згадка параметрів графіки натякає, що нарешті будуть якісь важливі зміни у версії для PC. Подивимося, чи змінить цей патч щось у грі. Але поки що Next-Gen оновлення для Fallout 4 з погляду комп'ютерних гравців виглядає абсолютно безглуздим.

Обговорити в форумі (коментарів: 41)