Пам'ять HBM3E від Samsung досі неспроможна пройти кваліфікаційні тести Nvidia

Пам'ять HBM3E від Samsung так і не змогла пройти кваліфікаційні тести Nvidia, що створило багато нових проблем для корейського виробника. Основними причинами невдачі експерти називають занадто сильний нагрів чипів та зависоке споживання енергії.

За даними поінформованих джерел, процеси виготовлення пам'яті Samsung HBM3 та HBM3E страждають від неефективності. Внаслідок чого великі клієнти, як Nvidia, не ризикують розміщати на них свої замовлення. Зі свого боку, Samsung заявляє, що інформація про провал тестів не відповідає дійсності. І що вони близько співпрацюють зі своїми партнерами з метою оптимізації нових продуктів.

З іншого боку, цілком можливо, що проблема криється не у технологіях пам'яті Samsung, а у зависокій конкурентній планці вимог до якості, заданої такими виробниками як SK Hynix. Крім того, TSMC також не дуже бажає включати Samsung у свій ланцюг постачання. Станом на зараз, ситуація для корейського гіганта виглядає дуже непевною.

Джерело:
Wccftech

Обговорити в форумі (коментарів: 21)

Технологія AMD FSR3 з генерацією кадрів дебютувала на консолях в Immortals of Aveum

Технологія AMD FidelityFX Super Resolution 3 (FSR 3) з генерацією кадрів добралась до ігрових консолей. Першою грою з її підтримкою став магічний шутер Immortals of Aveum від Ascendant Studios. Раніше розробники вже впровадили масштабування FSR 3, але тепер всі версії проєкту підтримують генерацію кадрів. Відповідне оновлення було випущено напередодні.

Immortals of Aveum

Використовувати генерацію кадрів AMD FSR 3 в Immortals of Aveum можна на ігрових консолях PlayStation 5 та Xbox Series X/S. Серед нововведень останнього патчу відзначаться підтримка HDR, покращення версія FidelityFX Super Resolution 3 для ПК-версії гри, виправлення Nvidia DLSS, а також безліч інших покращень. З детальним описом оновлення можна ознайомитись на сайті розробників.

Нагадаємо, технологія AMD FidelityFX Super Resolution 3 вийшла у вересні минулого року. Вона поєднує масштабування зображення з опціональною генерацією кадрів, а її головною перевагою над Nvidia DLSS 3 стала підтримка всіх більш-менш сучасних відеоадаптерів, у тому числі на базі графічних процесорів Nvidia та Intel.

Обговорити в форумі (коментарів: 13)