Epic Games Store влаштував роздачу Chivalry 2

Цього вечора магазин Epic Games Store запустив роздачу нової гри. Користувачам платформи пропонують безплатно додати до своєї ігрової бібліотеки Chivalry 2. Це багатокористувацька гра-слешер від першої особи за мотивами легендарних середньовічних кінобитв. Роздача триватиме до наступного четверга, шостого червня.

Chivalry 2

Chivalry 2 розроблена канадською Torn Banner Studios та вийшла влітку 2021 року. Слешер отримав схвалення критиків, про що свідчать 82 бали на порталі Metacritic, щоправда, оцінка User Score виявилася порівняно невисокою — 5,2 бала. Якщо звернутися до Steam, то тут у гри «Дуже схвальні» відгуки, але останнім часом користувачі виставляють Chivalry 2 змішані оцінки.

Обговорити в форумі (коментарів: 16)

Lian Li випустила корпус SUP-01 з окремими відсіками для відеокарти та радіатора СРО

Lian Li оголосила про реліз корпусу SUP-01. Ця модель демонструвалася на минулорічній виставці Computex та примітна трикамерним компонуванням. За задумом виробника, така конструкція дозволяє досягти більш ефективного охолодження, наприклад, гаряче повітря від відеокарти менше впливатиме на температуру решти «заліза».

SUP-01

Внутрішній простір Lian Li SUP-01, як було сказано вище, розділено на три відсіки: перший призначений для материнської плати та інших компонентів, у другий встановлюється радіатор процесорної СРО типорозміру 280 або 360 мм, а третій призначений для відеокарти. Графічний адаптер встановлюється вертикально, а до комплекту постачання корпусу входить райзер PCI-E 4.0 x16 завдовжки 510 мм. Загальні габарити новинки становлять 404×212×524 мм.

SUP-01

Для SUP-01 заявлено підтримку материнських плат формату ATX, у тому числі з роз'ємами на тильній стороні, семи низькопрофільних карт розширення, ATX-сумісного блока живлення довжиною до 220 мм, двох 3,5- та пари 2,5-дюймових накопичувачів. Відсік для відеокарти вміщує чотирислотові моделі завдовжки до 400 мм, в ньому встановлені три 120-мм вентилятори з підтримкою ШІМ-керування швидкістю.

SUP-01SUP-01

Більш детальна інформація про Lian Li SUP-01 доступна на сайті виробника. Рекомендована ціна корпусу складає від 150 доларів. Новинка пропонується у чорному та білому кольорах.

Обговорити в форумі (коментарів: 20)

ASUS та Gigabyte представили нові моделі Radeon RX 6750 GRE

ASUS та Gigabyte вирішили доповнити модельний ряд відеокарт AMD RDNA 2-го покоління, випустивши нові варіанти 10-гігабайтної Radeon RX 6750 GRE. Перша компанія підготувала модель серії ATS (Atlas Shark), а друга — лінійки Eagle. Обидві новинки в першу чергу розраховані на китайський ринок, втім, ніщо не завадить придбати їх через відомі торгові платформи.

Radeon RX 6750 GRE

Нагадаємо, Radeon RX 6750 GRE 10GB фактично є перейменованою Radeon RX 6700 зі зниженою до $269 рекомендованою ціною. Відеокарта базується на графічному чипі AMD Navi 22 у конфігурації з 2304 потоковими процесорами та 160-розрядним інтерфейсом пам'яті, через який GPU взаємодіє з десятьма гігабайтами GDDR6. Штатний рівень Total Board Power складає 170 Вт.

Radeon RX 6750 GRE

Що стосується частотних характеристик, то для моделі ASUS характерна boost-частота 2581 МГц, а Gigabyte вирішила обмежитися еталонним показником 2450 МГц. Спільною рисою новинок стала система охолодження з трьома вентиляторами та один 8-контактний роз'єм додаткового живлення на торці. Набір відеовиходів у випадку відеокарти ASUS представлений трьома DisplayPort 1.4a та одним HDMI 2.1, а модель від Gigabyte отримала по два таких роз'єми.

Radeon RX 6750 GRE

Рекомендовані ціни нових Radeon RX 6750 GRE 10GB оголошені не були.

Джерело:
VideoCardz

Обговорити в форумі (коментарів: 2)

Оголошено дату виходу Test Drive Unlimited Solar Crown

Компанії Nacon та KT Racing представили новий трейлер гри Test Drive Unlimited Solar Crown та назвали дату її виходу. Це масштабна гра про перегони, в якій ми маємо досліджувати острів Гонконг з його густонаселеними міськими вуличками та заміськими ґрунтовими трасами. Заявлено, що острів відтворено з точністю 1:1, з більш ніж 600 км доріг густою та різноманітною місцевістю. І це велика багатокористувацька пригода з безліччю змагань та активностей. Нам належить вибрати один із двох кланів і завойовувати престиж та повагу.

У грі буде доступно безліч ліцензованих преміальних автомобілів — Ferrari, Lamborghini, Bugatti, Koenigsegg, Dodge, Apollo. Автори обіцяють гравцям неймовірні luxury-враження.

Любителі дорогих автомобілів та шикарного віртуального життя вже можуть зробити попереднє замовлення. Test Drive Unlimited Solar Crown буде доступний на платформах PlayStation 5, Xbox Series X|S і PC. Реліз має відбутися 12 вересня поточного року.

Джерело:
Wccftech

Обговорити в форумі (коментарів: 26)

Відеокарті GeForce RTX 5090 приписується 448-бітна шина та 28 Гбайт пам'яті GDDR7

Неофіційні джерела продовжують ділитися подробицями про наступне покоління відеокарт GeForce RTX. В їх основу ляжуть графічні процесори Nvidia Blackwell, зокрема флагманська GeForce RTX 5090 має отримати чип GB202. Його повноцінна конфігурація, за чутками, містить 192 блоки SM (Streaming Multiprocessor) або 24 567 ядер CUDA та 512-розрядну шину пам'яті, щоправда, у разі нової відеокарти буде використовуватися дещо урізаний варіант.

GeForce RTX 5090

Повідомляється, що ширина шини пам'яті у GeForce RTX 5090 складе 448 розрядів. Це означає, що новинка використовуватиме 14 мікросхем GDDR7, а об'єм відеобуфера становитиме 28 Гбайт. Втім, навіть з такою конфігурацією пропускна здатність буде суттєво вищою, ніж у GeForce RTX 4090 з пам'яттю GDDR6X. Для останньої характерний показник 1018 Гбайт/с, тоді як в GeForce RTX 5090, обладнаної чипами GDDR7 зі швидкістю 28 Гбіт/с, він буде в півтора раза більшим — 1568 Гбайт/с.

Щодо кількості активних обчислювальних блоків GPU, на жаль, інформації не надходило. Наприклад, у випадку GeForce RTX 4090 з 18 432 ядер CUDA у складі процесора Nvidia AD102 залишилися активними 16 384 ядра, тобто приблизно 89%.

GeForce RTX 5090

До продажу відеокарта GeForce RTX 5090 має надійти у другій половині цього року.

Джерело:
VideoCardz

Обговорити в форумі (коментарів: 34)

Gigabyte представила плату B650E Aorus Pro X USB4 для оновленої платформи AMD AM5

Gigabyte Technology анонсувала надходження до продажу материнської плати B650E Aorus Pro X USB4. Ця модель позиціюється як рішення для наступного покоління процесорів AMD Ryzen та, як ми вже згадували, отримала посилений слот PCI Express 5.0 x16, що має витримати карти розширення вагою до 58 кг.

Gigabyte B650E Aorus Pro X USB4

До головних особливостей Gigabyte B650E Aorus Pro X USB4 виробник також відносить бездротовий модуль Wi-Fi 7, роз'єм Sensor Panel Link для підключення дисплея всередині корпусу ПК й наявність двох портів USB4. Додамо, що вбудована підтримка USB4 має стати однією з «фішок» майбутніх плат AM5 із набором логіки AMD X870E. У разі новинки Gigabyte роботу портів забезпечує контролер ASMedia ASM4242.

Gigabyte B650E Aorus Pro X USB4

Що стосується решти оснащення B650E Aorus Pro X USB4, то тут можна відзначити 16-фазну систему живлення процесора, радіатори з тепловою трубкою, індикатор POST-кодів, чотири слоти під модулі оперативної пам'яті DDR5, 2,5-гігабітний мережевий інтерфейс та відразу чотири роз'єми M.2, приховані під металевими теплорозподільниками.

Gigabyte B650E Aorus Pro X USB4

У продаж материнська плата Gigabyte B650E Aorus Pro X USB4 надійде протягом червня.

Джерело:
TechPowerUp

Обговорити в форумі (коментарів: 8)

Zotac Zone — портативна ігрова система на базі AMD Ryzen 7 8840U

Ринок портативних ігрових систем приваблює дедалі більше виробників. Днями ми розповідали про наміри Adata представити на виставці Computex 2024 власний пристрій. Аналогічними планами поділилася компанія Zotac. Вона теж не стала розкривати будь-які подробиці про новинку, натомість це зробив веб-ресурс VideoCardz.

Zotac Zone

Закордонні колеги роздобули специфікації портативної ігрової системи Zotac Zone. Пристрій базується на платформі AMD Hawk Point, зокрема одна з конфігурацій використовуватиме процесор Ryzen 7 8840U із вбудованою графікою Radeon 780M. Новинка оснащена 7-дюймовим сенсорним AMOLED-дисплеєм з роздільною здатністю 1080p, частотою оновлення 120 Гц та максимальною яскравістю 800 кд/м², 16 гігабайтами оперативної пам'яті LPDDR5X й твердотілим накопичувачем M.2 2280 місткістю 512 Гбайт.

Zotac Zone

Серед особливостей Zotac Zone також варто відзначити акумулятор на 48,5 Вт·год, який забезпечує приблизно 1,25 години автономної роботи, порти USB4, слот для карт пам'яті microSD і маніпулятори на базі датчиків Холла. У ролі штатної операційної системи виступає Windows 11 Home. Zotac також підкреслює, що екземпляр, який демонструватиметься на Computex 2024, є прототипом, і фінальна версія пристрою може відрізнятися.

Zotac Zone

До продажу Zotac Zone має надійти у третьому кварталі. Рекомендована ціна стане відома ближче до релізу.

Обговорити в форумі (коментарів: 15)

Samsung незабаром анонсує техпроцес 1 нм, масове виробництво запустять у 2026 році

На початку року напівпровідниковий гігант TSMC оголосив про розробку виробництва за технологією 1 нм. Найближчим часом відповідний анонс зробить і Samsung Foundry. Південнокорейський виробник представить свою технологію 1 нм на конференції Foundry Forum & SAFE Forum 2024, що відбудеться у США 12-13 червня. Інформація про це з'явилася у корейських ЗМІ.

Що стосується масового виробництва, то його планують запустити у 2026 році, що навіть на рік раніше за прогнозовані терміни. Звучить оптимістично, особливо на тлі того, що свій виробничий конвеєр SF2 для 2 нм компанія планує запустити у 2025 році. Якщо Samsung зможе вкластися у вказані терміни, то компанія обжене конкурентів. Intel Foundry планує розпочати масове виробництво 10A (1 нм) у 2028 році, а TSMC планує запустити техпроцес 1 нм до 2030 року. Тобто Samsung має шанси вийти у лідери напівпровідникових перегонів. Але треба ще подивитися на рівень якості та продуктивність їхнього майбутнього виробництва.

Джерело:
Wccftech

Обговорити в форумі (коментарів: 37)

ARM анонсувала процесорне ядро Cortex-X925 та графіку Immortalis-G925

Компанія ARM, розробник однойменної процесорної архітектури, представила платформу Client Compute Solutions (CCS) для створення однокристальних систем. Вона пропонує нові архітектури CPU та GPU, оптимізовані для виробництва за 3-нм технологією. Клієнти ARM можуть використовувати CCS для створення як малопотужних SoC для мобільних гаджетів, так і продуктивних рішень, готових для використання в ноутбуках.

ARM

Головною новинкою ARM можна назвати процесорне ядро Cortex-X925 із тактовими частотами понад 3,6 ГГц. Для нього заявлено на 36% більшу швидкодію порівняно з Cortex-X4 разом із 46% збільшенням продуктивності в ШІ-навантаженнях. ARM також представила обчислювальне ядро Cortex-A725 з покращеною енергоефективністю та оновлений варіант Cortex-A520 під 3-нм техпроцес.

ARM

ARM

Що стосується графіки, то ARM підготувала три нові GPU-ядра для різних класів пристроїв: Immortalis-G925, Mali-G725 та Mali-G625. Для топового рішення розробник заявляє на 37% більш високу продуктивність щодо торішнього Immortalis G720, на 52% кращу швидкодію у трасуванні променів, на 34% у завданнях ШІ та машинного навчання, а також на 30% менше енергоспоживання.

ARM

ARM

Джерело:
TechPowerUp

Обговорити в форумі (коментарів: 2)

Microsoft випустила DirectSR — універсальний API для різних технологій масштабування

Компанія Microsoft представила попередню версію DirectSR (Direct Super Resolution). Це універсальний API для різних технологій масштабування, який спростить та прискорить їх інтеграцію у конкретні ігри та програми. Наразі DirectSR доступний розробникам у складі пакета Agility Software Development Kit 1.714.0.

Залежно від архітектури конкретного GPU, розробники можуть легко інтегрувати різні алгоритми апскейлінгу. API DirectSR передає універсальний набір даних для кожної технології масштабування, включаючи вектори руху, дані про глибину кольору та інше. У DirectSR вже вбудований алгоритм AMD FSR 2.2, а через драйвер можна увімкнути Nvidia DLSS чи Intel XeSS. Але це також потребує відповідної підтримки нового API з боку розробників GPU. Це означає, що тепер їм потрібно зосередитись не лише на розвитку своїх алгоритмів, а й на якісній підтримці API DirectSR.

Поява Microsoft DirectSR є серйозним кроком у бік спрощення роботи з різними методами апскейлінгу. Тобто ігор із технологіями FSR, DLSS та XeSS стане ще більше.

Джерело:
Videocardz

Обговорити в форумі (коментарів: 21)