Чутки: процесори Intel Core Ultra 200 для настільних ПК вийдуть тільки в грудні

Нове покоління десктопних процесорів Intel може вийти пізніше очікуваного терміну. Спочатку лінійка процесорів Core Ultra 200 (Arrow Lake-S) повинна була з'явитися в жовтні. Але тепер різні інформатори заговорили про можливе перенесення на грудень поточного року. При цьому AMD вже готова найближчими днями представити нове покоління мобільних і десктопних процесорів на архітектурі Zen 5. Якщо перенесення Arrow Lake-S підтвердиться, то між релізом AMD Ryzen 9000 та Intel Core Ultra 200 пройде п'ять місяців. Це буде значна перемога AMD і повний тріумф їхніх нових процесорів.

Очевидно, що процесорний напрямок Intel зараз зазнає певних труднощів. Проблема зі стабільною роботою старших моделей Core 13-ї та 14-ї серії вже вдарила по репутації компанії. Дана проблема досі не вирішена і є підозра, що рішення у неї не буде, оскільки нестабільна робота може бути пов'язана з конструктивними прорахунками. На цьому тлі деякі партнери Intel і постачальники готових рішень уже переходять на процесори AMD. Тривала затримка з виходом нового покоління тільки посилить проблеми компанії.

Однак все це поки що на рівні чуток. Анонс Core Ultra 200 очікується на спеціальному заході Intel у вересні, і тоді ж нам озвучать остаточну дату, коли нові процесори надійдуть у продаж.

Джерело:
Wccftech

Обговорити в форумі (коментарів: 27)

З'явилися результати тесту інтегрованої графіки процесорів Intel Lunar Lake у Geekbench 6

У базі даних бенчмарка Geekbench 6 виявили результати тестування вбудованої графіки нового процесора Intel покоління Lunar Lake. Випробувано чип Core Ultra 7 258V, який отримав 8 ядер, базову частоту 2,2 ГГц та максимальний Boost до 4,8 ГГц.

Відеоядро цього процесора в тесті під API Vulkan показало 31560 та 34181 бала. Такий результат можна порівняти з показниками вбудованої графіки Radeon 780M або дискретної графіки Intel Arc A380. Також iGPU нового процесора наблизився до показників популярної колись відеокарти Nvidia GeForce GTX 1650. Але треба враховувати, що це синтетичний тест, і ситуація в іграх не завжди збігається з даними таких тестів.

Для гібридних процесорів Intel це хороший прогрес. Lunar Lake використовують нову графічну архітектуру Xe2-LPG. Під час офіційної презентації заявлялося, що графіка Lunar Lake у півтора раза швидша за графіку Meteor Lake.

Раніше в мережі засвітився результат нового iGPU в 3DMark Time Spy, де графіка Intel змогла скласти конкуренцію iGPU Radeon 890M нових процесорів Ryzen AI 300. Ось тільки останні мають бути представлені найближчими днями, а процесори Core Ultra 200 очікуються не раніше вересня.

Джерело:
Tom's Hardware

Обговорити в форумі (коментарів: 8)

Представлено технологію масштабування Arm Accuracy Super Resolution на основі AMD FSR 2

Корпорація ARM, розробник однойменної процесорної архітектури, представила власну технологію масштабування зображення під назвою Arm ASR (Arm Accuracy Super Resolution). Вона оптимізована для мобільних гаджетів, на кшталт смартфонів і планшетів, та буде доступна за ліцензією з відкритим вихідним кодом, що має прискорити її впровадження.

Arm ASR

В основі Arm ASR лежить уже знайома технологія FidelityFX Super Resolution 2 (FSR 2). Що важливо, компанія не просто скопіювала вихідний код рішення AMD, а оптимізувала його з урахуванням особливостей мобільних пристроїв. У результаті технологія Arm ASR хоч і є близьким родичем FSR 2, але забезпечує кращу продуктивність. Для прикладу компанія наводить результати тестування на графічному ядрі Immortalis-G720 з роздільною здатністю екрана 2800x1260 пікселів.

Arm ASR

Окрім підвищення частоти кадрів в іграх або 3D-застосунках технологія Arm ASR також дає змогу знизити енергоспоживання пристрою, оскільки при її використанні iGPU нема потреби працювати на повну потужність. Нижче наведено результати випробувань на платформі MediaTek Dimensity 9300.

Arm ASR

Варто додати, що технологія AMD FSR 2 потроху стає стандартом для масштабування зображення на найрізноманітніших пристроях, чому сприяє її відкритий вихідний код. Наприклад, Apple використовувала її як основу для власної технології масштабування MetalFX, а цієї весни FSR 2 стала базовим рішенням для універсального API Microsoft DirectSR.

Джерело:
ARM

Обговорити в форумі (коментарів: 34)

Новий трейлер Flintlock: The Siege of Dawn демонструє битви з богами

Найближчими днями студія A44, відома за грою Ashen, випустить екшен Flintlock: The Siege of Dawn. Це динамічний бойовик у фентезійному світі, який є черговим послідовником серії Dark Souls. Ми гратимемо за елітну войовницю, яка протистоїть жорстоким богам та їхній армії мерців. Автори проєкту обіцяють епічну пригоду з напруженими битвами.

Flintlock: The Siege of Dawn

Опубліковано новий трейлер тривалістю три хвилини, який демонструє битви з різними супротивниками та місцевими богами. Гра пропонує незвичайну бойову систему, яка побудована на поєднанні вогнепальної зброї та мечів. І для успішного протистояння противникам потрібно виконувати правильні комбо. Також у героїні буде чарівний супутник лис, який допомагає їй долати перешкоди, виконувати затяжні стрибки та парити в повітрі.

Зовні гра виглядає досить динамічною. Але загальний дизайн світу і босів залишає неоднозначне враження.

Flintlock: The Siege of Dawn виходить на PC, PlayStation 5 і Xbox Series X|S вже 18 липня. В українському Steam стандартне видання гри коштує 757 грн, але до 25 липня гру можна купити зі знижкою в 10%.

Обговорити в форумі (коментарів: 7)

Nvidia похвалилася, що роботу гігантського екрана Sphere у Лас-Вегасі забезпечують 150 відеокарт RTX A6000

У вересні минулого року в Лас-Вегасі було відкрито розважальний центр MSG Sphere. Він, як неважко зрозуміти з назви, виконаний у формі сфери, усередині якої розміщений світлодіодний екран із заявленою роздільною здатністю 16K x 16K, а на поверхні встановлено 1,2 мільйона LED-модулів із 48 світлодіодами в кожному. Все це вимагає серйозного обчислювального обладнання, постачальником якого виступила корпорація Nvidia.

Sphere

«Зелений» чипмейкер похвалився, що роботу гігантських екранів забезпечують 150 професійних відеокарт RTX A6000. Один такий прискорювач пропонує 10 752 ядра CUDA покоління Ampere і 48 Гбайт пам'яті GDDR6. У системі також використовуються DPU Nvidia BlueField і адаптери ConnectX-6 Dx разом із DOCA Firefly Service і програмним забезпеченням Rivermax для потокової передачі контенту. Доречі, сам контент для «Сфери» створюється окремою студією в Каліфорнії, а після транслюється в Лас-Вегас.

RTX A6000

Загальна сума, витрачена на будівництво MSG Sphere, склала 2,3 мільярда доларів.

Джерело:
Nvidia

Обговорити в форумі (коментарів: 31)

AMD може впровадити скляні підкладки у свої чипи вже у 2025-2026 роках

Останнім часом багато розмов про перспективи впровадження скляних підкладок. Але поява чипів з такими підкладками ближче, ніж ми думаємо. З'явилася інформація від корейської преси, що AMD готується до впровадження цієї технології в період з 2025 по 2026 рік. Властивості скляних підкладок і їхня ідеально рівна поверхня забезпечують кращу глибину різкості під час літографії та ідеально підходять для створення з'єднань у складних мікросхемах із декількох кристалів. Також такі підкладки мають підвищену термічну і механічну міцність, що робить їх оптимальним вибором для високотемпературних рішень, наприклад для високопродуктивних процесорів для центрів обробки даних. Саме тут AMD почне впроваджувати новий тип підкладок.

Компанія має намір використовувати скляні підкладки для потужних чипів з технологією упаковки SiP (system in a package). Вимоги у сфері ШІ постійно зростають, як і витрати на обчислювальні процесори для цієї галузі. Тому впровадження нових технологій тут виправдане з комерційного погляду. Також впровадження нових техпроцесів стає дедалі складнішим, а виробництво великих монолітних чипів дорожчим. Тому створення декількох чиплетів і розміщення їх на одній підкладці простіше і вигідніше для підвищення загальної продуктивності чипа.

Зараз багато компаній поступово рухається в цьому напрямку. У самої AMD вже є досвід створення великих чипів з 13 кристалами на одній підкладці (EPYC 9004) та навіть з 22 кристалами в рамках одного напівпровідникового пристрою Instinct MI300A. І якщо говорити про другого «монстра», у ньому AMD вдалося об'єднати 3 блоки CCD Zen 4, 6 CDNA 3, 4 блоки вводу/виводу з Infinity Cache, 8 стеків пам'яті HBM3 та інтерпозер 2.5D. Майбутні прискорювачі обчислень для ШІ будуть ще потужнішими та складнішими, тому впровадження скляної підкладки є логічним рішенням. Підвищена щільність проміжних сполук спростить і здешевить створення великих гібридів із різних кристалів.

Варто зазначити, що впровадження нового типу підкладок можливе ближче до 2026 року. У цей час очікується запуск нових архітектур Zen 6 і CDNA 5, й це буде оптимальним моментом для переходу на нову технологію виробництва.

Джерело:
Tom's Hardware

Обговорити в форумі (коментарів: 32)

GreedFall II: The Dying World стартує в ранньому доступі 24 вересня

Компанія Nacom і студія Spiders оголосили дату запуску рольової гри GreedFall II: The Dying World. Проєкт стартує в ранньому доступі 24 вересня поточного року, хоча раніше його планували запустити ще влітку. Це продовження RPG GreedFall, яка вийшла у 2019 році та на цей час продалася тиражем близько двох мільйонів копій. У гри був цікавий сетинг, який поєднував стилістику XVII століття з фентезі-елементами, а сюжет розповідав про завоювання нового континенту колоністами зі Старого Світу.

GreedFall II: The Dying World

У GreedFall II: The Dying World нам запропонують поглянути на світ з іншого боку. У центрі сюжету буде герой-туземець, якого насильно відвезли у світ колоністів. Рання версія запропонує кілька перших розділів. Нас познайомлять із регіонами Тір-Фраді, Тінія та Уксантіс. Ми будемо досліджувати ці землі, виконувати завдання і зустрічати важливих персонажів, яких можна завербувати у свою команду. У рамках раннього доступу гра періодично отримуватиме нові квести, локації та нові ігрові функції.

У ранньому доступі гра буде доступна тільки на PC. Фінальна версія очікується наступного року, і вона з'явиться також на консолях PlayStation 5 та Xbox Series X|S.

Обговорити в форумі (коментарів: 8)

Microsoft може припинити продаж Xbox у деяких регіонах і сконцентрується на Game Pass

Усередині ігрового підрозділу Microsoft відбуваються глобальні зміни, які можуть призвести до серйозного перегляду пріоритетів. З'явилася інформація, що компанія навіть розглядає можливість згортання офіційних продажів у регіоні EMEA (Європа, Близький Схід і Африка). Цікаво, що в низці країн цього регіону спостерігається серйозний спад продажів консолі Xbox Series, оскільки користувачі віддають перевагу іншим пристроям. Одночасно компанія випустила застосунок Xbox для пристрою Amazon Fire TV і запустила рекламну компанію з гаслом «Вам не потрібна Xbox, щоб грати на Xbox». Усе це відбувається після серії масових звільнень всередині ігрового підрозділу та закриття ігрових студій.

Microsoft Xbox

Microsoft хоче сконцентруватися на підтримці та розвитку сервісу Game Pass. І перші результати такої концентрації вже видно — днями підвищено вартість підписки Game Pass, і прогнозується, що це не останнє підвищення. Game Pass Ultimate тепер коштуватиме $20 замість 16 доларів за місячний абонемент, річна підписка коштуватиме 75 доларів замість $60. Ціна Game Pass PC збільшена з 10 до 12 доларів. Також на консолях з'явиться новий варіант Xbox Game Pass Standard за $15, який забезпечить доступ до всієї ігрової бібліотеки, але без нових ігор у день їхнього релізу.

Відмова від офіційних продажів і підтримки Xbox не буде масовою. Журналісти пишуть про окремі регіони та країни в рамках EMEA, більш точної інформації поки немає. Така політика може призвести до появи перекупників, які постачатимуть пристрої в регіони без офіційного постачання. І це може спровокувати дефіцит та підвищення цін.

Джерела:
Wccftech
The Verge

 
Обговорити в форумі (коментарів: 37)