Розробники гри Path of Titans публічно відмовляються від Intel після масових проблем із процесорами
Останнім часом багато повідомлень щодо проблем із процесорами Intel Core 14-го та 13-го поколінь. Низка користувачів зіткнулася з нестабільною роботою флагманських Core. З боку компанії були навіть відмови в поверненні, що додатково вдарило по репутації Intel. І після всіх численних оновлень UEFI проблема повною мірою не вирішена. Є думка, що це пов'язано з конструктивними прорахунками, і навряд чи Intel вдасться «вилікувати» проблемні процесори програмними методами.
Тепер у публічному просторі озвучено ще один гучний випадок. Голова студії Alderon Games, яка займається розробкою та підтримкою багатокористувацької гри Path of Titans про динозаврів, звинуватив Intel у продажу бракованих процесорів. Навіть після всіх оновлень UEFI розробники мають постійні проблеми з процесорами Core 14-го і 13-го поколінь. У студії часто стикаються з нестабільністю цих процесорів під час роботи над грою. Часто бувають збої власних серверів із процесорами Intel, також є проблеми з хостингом ігрових серверів. Розробники фіксують тисячі збоїв у користувачів із процесорами цих поколінь. Згадується, що з часом процесори починають працювати гірше і деградують. За останні 3-4 місяці фіксувалися випадки, коли раніше стабільні процесори починали виходити з ладу. Також будь-які тести декомпресії та пам'яті, не пов'язані з розробкою гри, фіксують збої та помилки.
За словами голови студії всі 100% процесорів Intel демонструють проблеми. Тому Alderon Games відмовляється від продукції блакитної компанії та починає переводити свою серверну інфраструктуру на рішення AMD. Також розробники рекомендують уникати хостингу ігрових серверів на Intel. У Path of Titans вони додадуть попередження про можливі проблеми з відповідними процесорами, бо багато гравців досі не розуміють, чому «вилітає» гра.
В офіційному повідомленні також посилаються на численні скарги про «вильоти» в Fortnite та проблеми під час роботи рушія Unreal Engine. Зазначимо, що все це в основному стосується топових процесорів Core i9-13900K/KF/KS та i9-14900K/KF/KS, які працюють на максимальних частотах.
Джерела:
Alderon Games
Wccftech
AMD Ryzen 9 9950X на 20% швидший за Ryzen 9 7950X у Blender в 230-ватному режимі
У Мережі з'явилася свіжа порція бенчмарків процесорів AMD Zen 5 для настільної платформи AM5. Цього разу були опубліковані результати випробувань флагманського Ryzen 9 9950X у Blender при різному рівні енергоспоживання.
Нагадаємо, AMD Ryzen 9 9950X пропонує 16 ядер Zen 5 з підтримкою SMT, 64 мегабайти кеш-пам'яті третього рівня та працює на частоті від 4,3 до 5,7 ГГц при 170-ватному рівні TDP. Як і інші CPU Ryzen 9000-ї серії, він підтримується випущеними раніше платами AM5 за умови оновлення прошивки UEFI.
У рамках експерименту Ryzen 9 9950X тестувався з увімкненою функцією Precision Boost Overdrive і показником PPT (Package Power Tracking) від 60 до 230 Вт. Якщо порівнювати з Ryzen 7 7950X, то новинка демонструє на 20% кращу продуктивність у 230-ватному режимі. Додамо, що для архітектури Zen 5 заявляється приріст IPC (виконуваних за такт інструкцій) на 16% щодо Zen 4.
Тим часом процесори AMD Ryzen 9000-ї серії вже почали надходити ритейлерам, тобто офіційний старт продажів вже не за горами. Водночас закордонні колеги, яким пощастило отримати прес-семпли CPU Zen 5, зайняті підготовкою оглядів. Сподіватимемося, що AMD дозволить їх публікацію якомога швидше.
Джерело:
VideoCardz
Razer додала у свої миші функції повороту напрямку сенсора та динамічну чутливість
Компанія Razer чудово знає, що все нове, це добре забуте старе. Нові функції «повороту миші» та динамічної чутливості тепер доступні на мишах Razer Viper V3 Pro та Razer DeathAdder V3 HyperSpeed.
Функція «повороту миші» налаштовує горизонтальний кут зчитування сенсора миші так, щоб він відповідав звичайному положенню миші у руці. Це може бути корисно для геймерів, які тримають мишу під нестандартним кутом. Налаштувати функцію можна у Synapse.
Динамічна чутливість — це нова функція, яка пропонує геймерам постійну адаптивну чутливість, що дає змогу краще контролювати співвідношення швидкості руху курсора до реального руху сенсора миші. Іншими словами, це контрольоване налаштування акселерації, залежно від різкості руху маніпулятора. Геймери можуть вибрати один з трьох профілів кривої співвідношення (класичний, природний і стрибок) або створити власну криву, для свого стилю гри.
Класична крива означає поступове збільшення чутливості (без обмеження) зі збільшенням швидкості руху, як у налаштуваннях прискорення миші Windows.
Природна та стрибкоподібна криві зручні для гравців у FPS, яким потрібні різні налаштування DPI для різних ігрових ситуацій. У таких випадках крива динамічної чутливості при стрибках дозволяє DPI миттєво змінюватись від низького до високого значення під час швидких поворотів на 180 градусів, без втрати переваги низького рівня DPI для прицілювання.
Ці функції тепер доступні для Viper V3 Pro і DeathAdder V3 HyperSpeed. Щоб почати користуватися ними, переконайтеся, що Razer Synapse та прошивки мишей оновлені до останніх версій.
Джерело:
TechpowerUp
Останні огляди:
- Збірка концепт-ПК ASUS Advanced BTF на компонентах TUF Gaming
- Огляд та тестування NVMe-накопичувача Kingston NV3 місткістю 2 ТБ
- Огляд та тестування ігрового 27″ 4K-монітора MSI MPG 274URF QD
- Огляд небінарного комплекту пам’яті Kingston Fury Renegade DDR5 RGB Special Edition KF580C36RLAK2-48 зі швидкістю 8000 МТ/с та обсягом 48 ГБ
- Огляд ноутбука ASUS Vivobook S 15 (S5507Q) класу Copilot+ PC на базі процесора Qualcomm Snapdragon X Elite
- Знайомство з брендом Lorgar: клавіатура Azar 514, миша Stricter 579, килимок Steller 913 та веб-камера Circulus 910
- Огляд та тестування ігрового 27″ WQHD-монітора ASUS ROG Strix XG27ACS