GSC Game World показала геймплей S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Українська студія GSC Game World провела презентацію Developer Deep Dive, присвячену багатоочікуваному шутеру S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Розробники не тільки розповіли про особливості ігрового світу, але й показали проходження одного з сюжетних квестів.

«Досліджуйте світ та локації, дізнайтеся ексклюзивну інформацію про кінематографічну режисуру, та розпочніть подорож Болотами в сюжетному квесті», — розповідають розробники. Нагадаємо, що наприкінці липня GSC Game World оголосила про перенесення виходу S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl ще на два місяці. Зараз офіційною датою релізу є 20 листопада цього року. Доречі, наступну демонстрацію проєкту обіцяють влаштувати на виставці Gamescom 2024 (21-25 серпня).

В українському Steam оформити попереднє замовлення на стандартне видання S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl можна за 895 гривень, а версії Deluxe та Ultimate Edition обійдуться відповідно в 1199 та 1599 гривень.

Обговорити в форумі (коментарів: 72)

Наближається реліз відеокарти GeForce RTX 4070 з пам'яттю GDDR6

Веб-ресурс VideoCardz через власні джерела роздобув подробиці про відеокарту GeForce RTX 4070 із пам'яттю GDDR6 у виконанні компанії Galax. Вендор запропонує її в модифікації 1-Click OC 2X. Зовні вона не відрізняється від аналогічної версії з пам'яттю GDDR6X та поставляється практично в тій самій коробці, що й оригінальна модель.

GeForce RTX 4070

Основою GeForce RTX 4070 GDDR6 став графічний процесор із маркуванням Nvidia AD104-251, тоді як початковий варіант із пам'яттю GDDR6X використовував кристал AD104-250. За конфігурацією ці GPU ідентичні: 5888 ядер CUDA, 184 тензорних, 46 RT-ядер та 192-розрядна шина пам'яті. Частотні характеристики, судячи з усього, теж не відрізнятимуться.

В оновленій GeForce RTX 4070 використовуватимуться мікросхеми GDDR6 з ефективною частотою 20 ГГц. Це забезпечить пропускну здатність на рівні 480 Гбайт/с. Для порівняння, у старої GeForce RTX 4070 з чипами GDDR6X (21 ГТ/с) цей показник становить 504 Гбайт/с. Обсяг відеобуфера залишився без змін — 12 Гбайт.

GeForce RTX 4070

Терміни виходу GeForce RTX 4070 з пам'яттю GDDR6 не уточнюються. Втім, з огляду на кількість інформації про новинку, офіційний реліз не змусить себе довго чекати.

Обговорити в форумі (коментарів: 23)

SteamOS може отримати підтримку ASUS ROG Ally та інших портативних консолей

Однією з переваг Steam Deck відносно інших портативних консолей є операційна система SteamOS на базі Linux. Valve давно планувала розширити сферу застосування SteamOS та адаптувати її для інших пристроїв. І тепер з'явилися натяки на таку можливість. Днями вийшло оновлення SteamOS 3.6.9. В описі згадується багато дрібних виправлень та підтримка додаткових зовнішніх контролерів. Але також у списку помічено пункт про підтримку додаткових кнопок ROG Ally. Це натякає на можливу підтримку однойменної консолі ASUS у майбутніх релізах операційної системи.

ASUS ROG Ally на основі процесора AMD Ryzen Z1 було випущено торік, а в поточному році вийшла нова ревізія. Пристрій поставляється з операційною системою Windows і не передбачає зміну ОС. Але ентузіасти давно експериментують зі встановленням ОС на базі Linux, включно зі SteamOS. Можливо, у майбутньому цей процес спроститься.

Раніше представники Valve згадували про бажання адаптувати SteamOS для всіх портативних пристроїв. По суті, їхня операційна система вже готова до такого формату, а сервіс Steam є основним для більшості гравців. Windows поки що має перевагу, оскільки є основною платформою для ігор. Але база сумісних ігор у SteamOS постійно зростає, і такі ігри добре адаптовані під елементи управління портативного пристрою.

Джерело:
TechSpot

 
Обговорити в форумі (коментарів: 31)

AIB-партнери AMD розпочали роботу над відеокартами RDNA 4-го покоління

Від азійських джерел надійшли подробиці щодо планів AMD у сегменті дискретної графіки. Наприклад, не варто розраховувати на реліз моделей Radeon RX 7400 і RX 7300 у найближчому майбутньому. AIB-партнери компанії ще не узялися до роботи над цими відеокартами, і у них поки немає офіційної дати релізу. Втім, не можна виключати варіант, що ці новинки створені виключно для OEM-сегмента та не будуть пропонуватися як самостійний продукт від вендорів, на кшталт ASUS і Sapphire.

AMD

В той самий час AIB-партнери AMD вже розпочали роботу над наступним поколінням відеокарт Radeon. Йдеться про моделі на базі графічних процесорів RDNA 4-го покоління. Очікується, що вони сформують лінійку Radeon RX 8000 і вийдуть протягом першої половини 2025-го. За чутками, першими подробицями про нове покоління 3D-прискорювачів компанія AMD може поділитися на виставці CES 2025 у січні.

Загалом же закордонні колеги відзначають мовчазність AMD. Наприклад, на виставці Computex 2024 вона обійшла сегмент дискретної графіки стороною, не надавши якоїсь свіжої інформації щодо GPU-новинок. Сподіватимемося, що команда Лізи Су виправить це в найближчому майбутньому.

AMD

Джерело:
VideoCardz

Обговорити в форумі (коментарів: 12)

PlayStation 5 отримає ексклюзивний шутер із динозаврами Son and Bone

Студія Teamkill Media випустила трейлер із демонстрацією ігрового процесу Son and Bone. Це новий ексклюзив консолі Sony PlayStation 5, про який ви ймовірно нічого не чули. Згідно з описом, головний герой — шериф, який вистежує відомого бандита, але потрапляє в інопланетний світ, де правлять доісторичні монстри та динозаври.

Нам належить знищувати натовпи небезпечних ящерів, використовуючи вогнепальну зброю різних епох — від револьверів до ракетних установок. На гравців чекає велике розмаїття ворогів і можливість здолати величезного тиранозавра. Усе це супроводжується кривавими «м'ясними» добиваннями, інтенсивною механікою пересування зі стрибками по платформах та важкою музикою в якості фонового супроводу. Перед нами олдскульний адреналіновий шутер від першої особи, в якому багато «м'яса» та немає перезаряджання.

Трейлер має бадьорий вигляд, але помітно, що у візуальному та технічному плані це досить слабка гра, що дисонує зі звичним високим рівнем ексклюзивів PlayStation. Зазначимо, що наприкінці минулого року студія Teamkill Media випустила посередній хорор Quantum Error, який теж був ексклюзивом консолі Sony. Дата виходу нової гри поки не озвучена, але згадується, що вона з'явиться дуже скоро.

Обговорити в форумі (коментарів: 19)

Графіка iGPU Radeon 890M обігнала відеокарту GeForce GTX 1650 в ігрових тестах

Нещодавно компанія AMD випустила мобільні процесори Ryzen AI 300, які отримали ядра на архітектурі Zen 5, вбудовану графіку покоління RDNA 3.5 (до 16 Compute Units) та NPU-блок продуктивністю 50-55 TOPS для прискорення ШІ-застосунків. Перші ноутбуки вже надходять клієнтам, а в Мережі з'являються детальні огляди. На каналі AMD APU Gaming вийшло багато відеороликів з демонстрацією можливостей вбудованої графіки процесора Ryzen AI 9 HX 370 у різних іграх. У тому числі автор провів порівняння вбудованої графіки AMD Radeon 890M з дискретною відеокартою Nvidia GeForce GTX 1650.

iGPU AMD Radeon 890M

У порівнянні представлено 10 ігор — від старої Resident Evil 6 до торішнього Robocop Rogue City та недавнього багатокористувацького хіта The First Descendant. Усі ігри протестовано в Full HD за середніх або високих налаштувань графіки. Тести проведено на ноутбуці ASUS VivoBook 16 з AMD Ryzen AI 9 HX 370 і 32 ГБ пам'яті LPDDR5X-7500. Система для GeForce GTX 1650 побудована на процесорі AMD Ryzen 7 5800X3D у поєднанні з 32 ГБ пам'яті DDR4-4000.

iGPU AMD Radeon 890M

У більшості ігор вбудована графіка демонструє результати на рівні конкурента або вище. Найсерйозніша перевага в Robocop Rogue City, але тут і загальна частота кадрів досить низька. Також хорошу перевагу Radeon 890M показує в Cyberpunk 2077. У старих іграх (Resident Evil 6 і Tomb Raider 2013 року) швидшою виявляється GeForce GTX 1650.

Варто зазначити, що йдеться про нову платформу та оновлену архітектуру RDNA 3.5, яку можуть ще трохи оптимізувати й прискорити з новими драйверами. Але загалом ситуація дуже позитивна для вбудованої графіки. Покупець ноутбука з новим процесором Ryzen AI 300 отримує ігрову продуктивність на рівні відеокарти, яка досі продається за 150 доларів.

Джерело:
Wccftech

Обговорити в форумі (коментарів: 25)

Видавець PUBG купив студію Tango Gameworks та права на Hi-Fi Rush

У травні цього року з'явилась новина про закриття кількох студій компанії Bethesda Softworks. Ця подія стала продовженням історії про масові скорочення всередині Microsoft на тлі серйозних проблем ігрового підрозділу. Серед тих, кому не пощастило, опинилася японська студія Tango Gameworks, яка подарувала нам ігри The Evil Within, Ghostwire: Tokyo та чудовий музичний бойовик Hi-Fi Rush. Але на цьому історія Tango Gameworks не завершилася. Південнокорейська компанія Krafton оголосила про глобальне розширення і купівлю студії Tango Gameworks. Також вона викупила права на серію Hi-Fi Rush, що дає надію на продовження цієї чудової оригінальної гри. Krafton співпрацюватиме з Microsoft Gaming для плавної інтеграції команди Tango Gameworks. Обіцяно, що купівля ніяк не вплине на старі ігри студії та їхню доступність.

Krafton насамперед відома за багатокористувацькою грою PUBG: Battlegrounds, яка впродовж багатьох років залишається одним із головних представників жанру «королівська битва». Але також корейська компанія намагається розширювати свій бізнес та зі змінним успіхом інвестує в різні ігрові проєкти. Krafton, зокрема, виступала видавцем хоррора The Callisto Protocol, який створювався командою на чолі з творцем Dead Space. Проте гра не виправдала високих очікувань і не окупила високий бюджет.

Обговорити в форумі (коментарів: 4)

У Китаї налагодили виробництво GeForce RTX 4090D і RTX 4080 Super з подвоєним обсягом пам'яті для хмарних обчислень із ШІ

Нестандартні версії старших відеокарт Nvidia помічені в Китаї. Через експортні обмеження США в країну не можна постачати топові графічні процесори. Навіть стандартна GeForce RTX 4090 перебуває під забороною, тому і з'явилася злегка урізана версія GeForce RTX 4090D. При цьому в Піднебесній бурхливо розвивається індустрія штучного інтелекту, яка вимагає продуктивних рішень. Один із користувачів X (Twitter) звернув увагу на незвичайні версії відеокарт Nvidia, які можна орендувати на одному з китайських майданчиків для хмарних обчислень.

Це GeForce RTX 4090D з 48 гігабайтами пам'яті GDDR6X та GeForce RTX 4080 Super з 32 гігабайтами GDDR6X. Нагадаємо, що стандартні версії цих відеокарт оснащені 24 ГБ та 16 ГБ, відповідно. І компанія Nvidia ніколи не випускала такі відеокарти з подвоєним обсягом пам'яті. Цікаво, що у вебінтерфейсі сервісу GeForce RTX 4080 Super 32GB позначена як невідомий vGPU-32GB, і одна година роботи на такому GPU коштує лише 3 центи.

Засоби моніторингу дійсно підтверджують, що це GeForce RTX 4080 Super і GeForce RTX 4090D, але ніяких живих фотографій даних пристроїв немає. Також китайський хмарний сервіс доступний тільки для внутрішніх користувачів з внутрішнім номером телефону та посвідченням особи. Тому скористатися такою незвичайною і недорогою пропозицією громадяни інших країн не можуть.

Наприкінці минулого року була інформація про масове виробництво, на якому GeForce RTX 4090 оснащували двослотовим охолодженням для використання в серверах. Тепер китайська інженерна думка просунулася далі, і в країні налагодили виробництво нестандартних версій GeForce RTX з подвоєним обсягом пам'яті спеціально для центрів обробки даних. За неофіційною інформацією GeForce RTX 4090D 48GB на внутрішньому ринку можна купити за ціною близько 2,5 тисяч доларів США, що набагато дешевше спеціалізованого прискорювача RTX 6000 48GB за $7 тисяч.

Джерело:
Wccftech

Обговорити в форумі (коментарів: 11)