AMD виклала у відкритий доступ Anti-Lag 2 SDK
Технологія AMD Anti-Lag 2 покликана зменшити системні затримки в іграх. Поява Anti-Lag стала відповіддю на Nvidia Reflex. Перша спроба запуску Anti-Lag виявилася невдалою, програмне забезпечення конфліктувало з античитами в іграх. Тому AMD через деякий час перезапустила технологію під ім'ям Anti-Lag 2. А першою грою з офіційною підтримкою технології став багатокористувацький шутер Counter-Strike 2.
Тепер AMD відкриває доступ до комплекту розробки Anti-Lag 2 SDK в рамках платформи GPUOpen, яка пропонує інструменти з відкритим вихідним кодом. До SDK увійдуть інструменти, бібліотеки та документація, що спростить розробникам процес інтеграції нової технології у свої проєкти. Відкритий SDK сприятиме простішому впровадженню AMD Anti-Lag 2 та прискорить популяризацію технології.
Технологія дасть змогу поліпшити враження від динамічних змагальних ігор. Завдяки оптимізації графічного конвеєра гравець отримає кращий відгук та кращу реакцію на свої дії. Також технологія використовується за замовчуванням під час роботи генерації кадрів AMD FSR 3 Frame Generation.
Останні огляди:
- Огляд та тестування вигнутого ігрового 49″ DQHD-монітора MSI MPG 491CQP QD-OLED
- Огляд та тестування NVMe-накопичувача Kingston DC2000B місткістю 960 ГБ для серверів й дата-центрів
- Штучний інтелект від Acer: огляд презентації продуктів та технологій на IFA 2024
- Збірка концепт-ПК ASUS Advanced BTF на компонентах TUF Gaming
- Огляд та тестування NVMe-накопичувача Kingston NV3 місткістю 2 ТБ
- Огляд та тестування ігрового 27″ 4K-монітора MSI MPG 274URF QD
- Огляд небінарного комплекту пам’яті Kingston Fury Renegade DDR5 RGB Special Edition KF580C36RLAK2-48 зі швидкістю 8000 МТ/с та обсягом 48 ГБ