Разом із відеокартами GeForce RTX 50-ї серії Nvidia починає активно впроваджувати нові графічні технології на основі алгоритмів ШІ. З'явилася концепція Neural Shaders, що пропонує розробникам нову модель програмування з використанням малих нейронних мереж всередині шейдера. Компанія вже випустила пакет технологій Nvidia RTX Kit, куди входять Neural Texture Compression для стиснення текстур, Neural Materials для стиснення коду шейдерів поверхні, Neural Radiance Cache для оптимізації прорахунку променів під час трасування та інші технології. Частиною цього пакета є технологія RTX Mega Geometry, яка покликана оптимізувати роботу зі складною геометрією для трасування шляху. Цей метод дає змогу прискорити побудову BVH (Bounding Volume Hierarchy) до 100 разів, що має серйозно збільшити продуктивність і якість сцени. Одночасно зменшиться використання відеопам'яті.

Alan Wake 2 отримає підтримку RTX Mega Geometry і покращеного трасування

Першою грою з підтримкою Mega Geometry стане Alan Wake 2. Одна з найбільш технологічних ігор останніх років отримає спеціальне оновлення, яке додасть у гру RTX Mega Geometry і нову технологію масштабування DLSS 4. Гра також отримає новий режим Ultra Quality Mode для трасування, який додасть повністю трасовані прозорі віддзеркалення, заломлення світла і непряме освітлення. Цей режим буде доступний на всіх відеокартах GeForce RTX.

Про дату виходу спеціального патча для Alan Wake 2 поки нічого не відомо. Нові відеокарти Nvidia надійдуть у продаж уже 30 січня. Можливо, гру оновлять незабаром після цього.

Джерело:
DSOGaming