Разом із відеокартами AMD Radeon RX 9070 вийде оновлена технологія масштабування FSR 4. Ця версія перейде на алгоритми машинного навчання, що забезпечить кращу якість зображення за меншої кількості спотворень. Також буде покращено генерацію кадрів при зниженні затримок. На виставці CES 2025 компанія AMD демонструвала FSR 4 та FSR 3.1 у грі Ratchet & Clank: Rift Apart, і журналісти відзначали явні візуальні покращення відносно попередньої версії. Згідно з неофіційними даними, технологія FSR 4 буде максимально просто інтегруватися в ігри — для цього достатньо оновити бібліотеку FSR 3.1 до свіжої версії.

Відомий інсайдер Kepler_L2 стверджує, що драйвер для відеокарт на архітектурі RDNA 4 просто замінить стару бібліотеку на нову. Це означає, що всі ігри з FSR 3.1 отримають підтримку FSR 4. Згідно з офіційним списком від AMD, уже 53 проєкти підтримують FSR 3.1. Приблизно стільки ж ігор підтримують версію FSR 3.0, але тут апгрейду до FSR 4 не буде. Така сегрегація може бути пов'язана з тим, що починаючи з FSR 3.1 компанія AMD розділила Super Resolution та Frame Generation на різні бібліотеки.

У будь-якому разі FSR 4 працює тільки на нових GPU RDNA 4-го покоління. І власники старих відеокарт Radeon не зможуть відчути переваги оновленої версії FSR.

Джерело:
Videocardz