Функція AMD Anti-Lag 2, покликана зменшити системні затримки, доставила проблеми гравцям у Marvel's Spider-Man 2. З'ясувалося, що «вильоти», з якими стикалися власники відеокарт Radeon, обумовлені ініціалізацією відповідного SDK. У результаті розробники вирішили повністю видалити Anti-Lag 2 SDK із ПК-версії Spider-Man 2. Це було зроблено у випущеному напередодні патчі.

Технологію AMD Anti-Lag 2 видалено з Marvel's Spider-Man 2 через збої на відеокартах Radeon

«Розслідування, проведені у співпраці з AMD, показали, що збої драйверів на графічних процесорах AMD Radeon можуть бути пов'язані з ініціалізацією Anti-Lag 2 SDK у грі. Ця ініціалізація відбувається незалежно від того, чи ввімкнена ця функція. Поки AMD працює над оновленням драйверів, ми тимчасово видалили Anti-Lag 2 з гри, щоб підвищити стабільність на відеокартах AMD», — розповідають розробники.

Варто додати, що це не вперше, коли технологія AMD, покликана зменшити системні затримки, доставляє проблеми геймерам. Можна згадати дебют Anti-Lag+ у 2023 році. Через її використання можна було отримати бан від VAC (Valve Anti-Cheat) у Counter-Strike 2, що змусило AMD повністю вимкнути Anti-Lag+ у наборі драйверів. І лише в травні 2024-го дебютувала технологія Anti-Lag 2, позбавлена подібних проблем.

Джерело:
Steam