Під час своєї презентації на CES 2025 компанія AMD обмежилася формальним анонсом технології масштабування FidelityFX Super Resolution 4 (FSR 4). На подив наших колег з Hardware Unboxed, на стенді чипмейкера була найдена «жива» демонстрація нової технології. Відвідувачам виставки пропонувалось ознайомитися з роботою FSR 4 на прикладі гри Ratchet & Clank: Rift Apart.

AMD влаштувала демонстрацію масштабування FSR 4 на прикладі Ratchet & Clank: Rift Apart

Демонстровані системи були обладнані відеокартами AMD RDNA 4-го покоління, найімовірніше, Radeon RX 9070 (XT). На одному комп'ютері гра використовувала FSR версії 3.1, а на іншому — анонсовану днями FSR 4. В обох випадках був активний режим Performance. Інформація про частоту кадрів не наводиться, але це і не потрібно для наочного порівняння двох технологій масштабування.

Закордонні колеги відзначили помітні поліпшення в якості динамічних об'єктів, менше пікселізованих країв та поліпшений рендеринг прозорих елементів. Іншими словами, в тих областях, де попередні ітерації FSR зазнавали труднощів. Нагадаємо, що головним нововведенням FidelityFX Super Resolution 4 став перехід на алгоритми машинного навчання, що робить нову технологію масштабування схожою на Intel XeSS і Nvdia DLSS.

Будемо сподіватися, що AMD розкриє додаткові подробиці про FidelityFX Super Resolution 4 найближчим часом. Раніше було оголошено, що нова технологія масштабування підтримуватиметься відеокартами RDNA 4-го покоління.