З’явилися огляди гри від журналістів, і вони здебільшого ставлять високі оцінки. Для Ubisoft нова Assassin’s Creed Shadows має важливе значення, оскільки успіх гри після серії провалів може повернути компанії позиції в індустрії. Тому Shadows кілька разів переносили для доопрацювання та кращої якості на старті.

Зараз у гри на Metacriric рейтинг 87 балів на платформі Xbox Series, 82 бали на Play Station 5 та 78 балів на PC. Оцінки не феноменальні, але досить хороші. Багато рецензентів називають Shadows однією з найкращих ігор у серії Assassin’s Creed. Це атмосферна історія, яка чудово розкриває світ феодальної Японії. Але сюжет деякі журналісти називають банальним. Є аналогії з Valhalla, оскільки кожна глава прив’язана до боротьби за контроль над великою територією. Історія в сучасності незначна, хоча вона має стати відправною точкою і новим етапом для розвитку всієї серії.

Два головні герої об’єднуються для протистояння таємній організації. У кожного з них свої навички та свої особливості, що визначає різний стиль і тактику. Стелс у грі став різноманітнішим і глибшим. Більшості подобається дівчина Наое — спритна, швидка і з цікавим набором зброї. Це ідеальний тихий вбивця, який чудово вписується в концепцію серії Assassin’s Creed. Загалом тут багато невеликих змін і нових механік, які дають змогу освіжити основну формулу гри. І хоча Shadows у загальних рисах нагадує всі останні ігри після Origin, але все одно виглядає свіжо. Це не прорив для серії, але дослідження світу, бойова система й усунення цілей цікавіші, ніж у минулих іграх.

Також рецензентам подобається графіка і технічний стан проєкту. Ігровий світ має дуже гарний вигляд, особливо на PC з трасуванням променів для глобального освітлення і затінення. На Wccftech називають Shadows технологічним ривком для рушія AnvilNext. Гра підтримує всі сучасні технології, включно з DLSS 4 із механізмом Multi Frame Generation. Система на базі AMD Ryzen 7 9800X3D і Nvidia GeForce RTX 5090 може видавати 170 кадрів за секунду в 4K c DLAA і генерацією 4‑х кадрів.

З іншого боку, на DSOGaming пишуть про погану оптимізацію. Це пов’язано з тим, що без генерації спостерігається неповне завантаження GPU у GeForce RTX 5090 і слабка масштабованість продуктивності при зниженні налаштувань і роздільної здатності.

Реліз Assassin’s Creed Shadows відбудеться вже 20 березня. На PC вперше за довгий час гра відразу виходить у Steam одночасно з магазином Ubisoft.