Керівник франшизи Assassin's Creed Марк-Алексіс Коте (Marc-Alexis Coté) висловився про минуле і майбутнє серії. Минуло 12 років з того моменту, як в Assassin's Creed 3 завершилася історія Дезмонда Майлса. Він був головним персонажем і сполучною ланкою між першими іграми трилогії. Завершення його історії було важким рішенням, і серія довго не могла знайти основу. Наступні ігри не розкривали конкретного сучасного головного героя, поки в кінцевому підсумку не з'явилася заміна Дезмонду в особі Лейли Хассан.
Але постійна зміна загального бачення та команд розробки призвела до того, що оповідання стало непослідовним, сучасна лінія мала вторинний вигляд. І постійна увага до персонажів, які полюють за артефактами Ісу, зробила оповідання дуже передбачуваним. Конфлікт між тамплієрами й асасинами звівся до питання контролю над магічними реліквіями. І сама ця концепція весь час повторювалася, тому основний сюжет здавався нецікавим і однотипним. Це зрушило фокус уваги з початкової ідеї про дослідження історії.
Але тепер розробники сподіваються повернути історію в центр сюжету. Оповідання в сучасності покращуватиме й доповнюватиме досвід історичної подорожі в минулому. Контраст між минулим та сьогоденням має відновити баланс, який колись був відмінною рисою франшизи. Сучасна сюжетна лінія досліджуватиме глибокі теми пам'яті та ідентичності, як минуле формує те, ким ми є, та як контроль над минулим може вплинути на майбутнє. І Assassin's Creed Shadows закладе основу для цього напряму та стане базисом для оповідної еволюції, що розвиватиметься найближчими роками.
Цікаво, що починаючи з Assassin's Creed Shadows компанія Ubisoft планує запустити єдиний хаб-лаунчер для майбутніх ігор серії. Можливо, всі вони будуть об'єднані в рамках якогось сюжетного концепту.
Джерело:
Eurogamer