Компанія Ubisoft розкрила особливості комп'ютерної версії гри Assassin's Creed Shadows, яка виходить наступного місяця. Це велика пригода у світі феодальної Японії на базі рушія Anvil нового покоління. Розробники обіцяють новий технічний рівень та підтримку передових графічних технологій.
Гра буде оптимізована під процесори Intel Core Ultra і відеокарти Intel Arc. Заявлена підтримка нової технології масштабування Intel XeSS 2-го покоління, але будуть доступні й інші сучасні технології апскейлу від AMD і Nvidia. У грі реалізовано глобальне освітлення RTGI та віддзеркалення з трасуванням променів. Підтримуються ультраширокі формати, динамічна роздільна здатність і необмежена частота кадрів.
Обіцяють сумісність із широким спектром конфігурацій від слабких до топових ПК. Великий набір ігрових налаштувань і елементів інтерфейсу дасть змогу підібрати оптимальний для себе режим. Як неодноразово зазначалося раніше, тепер у грі можна прибрати багато елементів HUD, і загалом Shadows більш реалістична та імерсивна гра. Але підказки та маркери можна повернути в налаштуваннях. У грі реалізовано зміну пір року, що впливає на особливості ігрового процесу і дає нові можливості для гравця. Також у грі можна руйнувати багато елементів оточення.
Загалом гравцям обіцяють повноцінний Next-Gen і новий рівень для серії Assassin's Creed. Одночасно ця частина закладе сюжетну базу для нового розвитку франшизи. Реліз Assassin's Creed Shadows відбудеться 20 березня.