На початку березня в дочасному доступі вийшла гра Chernobylite 2: Exclusion Zone від польської студії The Farm 51. Це самостійний проєкт, на додаткове фінансування якого навіть збирали кошти через Kickstarter. Проте гра абсолютно не виправдала очікувань геймерів. Перша частина була простою в реалізації багатьох елементів, але працювала, як сюжетна атмосферна пригода. У Chernobylite 2 розробники спробували зробити щось більш масштабне, але сюжет став занадто фантастичним, бойова система крива, оптимізація погана, та й загалом гра ще дуже «сира». До запуску Chernobylite 2: Exclusion Zone була випущена демоверсія, яка вже відлякала частину потенційних гравців.
Chernobylite 2: Exclusion Zone викликала мінімальний інтерес в аудиторії. Піковий онлайн не перевищив 269 осіб, а користувацький рейтинг Steam поки дуже низький — позитивних відгуків лише 63%. Поки що Chernobylite 2: Exclusion Zone є прикладом того, як виглядає погана гра, що експлуатує тему Зони та Чорнобиля. І це тільки підсилює привабливість торішнього S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl.
Такий запуск не пройшов безслідно для команди розробників. Студія The Farm 51 виступила з офіційною заявою, в якій йдеться про бажання зберегти незалежність у складний для індустрії період, але продажі в ранньому доступі змушують ухвалити непрості рішення і скоротити штат. 15 осіб зі студії, де працює понад 50 співробітників, будуть звільнені. Це вимушений захід, який дасть змогу команді зосередитися на покращенні основних елементів. З планів виключені DLC та деякі додаткові ігрові елементи. Це не повинно вплинути на загальний цикл розробки, команда сподівається представити фінальну версію через 6–10 місяців.