Nvidia не заперечує, що в деяких картах GeForce RTX 50-ї серії можна зустріти графічний процесор із меншою кількістю блоків ROP, ніж зазначено в специфікаціях. Офіційно проблема зачіпає менш ніж 0,5% проданих відеокарт, а вплив на графічну продуктивність, згідно з власними тестами «зелених», становить близько 4%. Перевірити це вирішила редакція Gamers Nexus, власноруч протестувавши урізану версію GeForce RTX 5080.

У разі дефектних GeForce RTX 5080 кількість блоків ROP становить 104 штуки замість 112, вказаних у специфікаціях (або 93% від заявлених). Цілком очікувано, що урізаний GPU негативно впливає на продуктивність, однак швидкодія багато в чому залежатиме від конкретної гри. Наприклад, наші колеги з'ясували, що в Resident Evil 4 Remake або Baldur's Gate 3 різниця між дефектною і повноцінною GeForce RTX 5080 буде ледь відчутною, чого не скажеш про Total War: Warhammer 3 або Dying Light 2.

Нагадуємо, що Nvidia закликає власників дефектних відеокарт GeForce RTX 5090(D), RTX 5080 і RTX 5070 Ti звернутися до виробника для заміни пристрою. «Зелені» також підкреслюють, що жодних інших GPU вищеописана проблема не зачепила, а виробничу аномалію до теперішнього часу було усунуто. Модель GeForce RTX 5070, чий реліз відбудеться наступного тижня, позбавлена цього дефекту.