Нещодавно вийшла чудова пригодницька гра Indiana Jones and the Great Circle, яка, зокрема, порадувала геймерів красивою графікою. У перший день релізу вона отримала спеціальне оновлення, яке додало повне трасування променів. Технологія покликана зробити гру ще красивішою та реалістичнішою.

Колеги з каналу Digital Foundry оцінили особливості роботи трасування в грі та поділилися своєю думкою в спеціальному відеоролику. Повне трасування покращує освітлення і затінення, додає коректні віддзеркалення. Спочатку гра використовує поєднання віддзеркалень в екранному просторі з кубічними картами, але місцями вони дають некоректну відносно оточення картинку. Трасування це повністю виправляє.

Трасування виправляє і низку проблем, які помітні під час звичайного рендеру тіней. Це явна зміна роздільної здатності каскадних тіней, мерехтіння та інші нюанси. З трасуванням ми отримуємо коректне затінення з розмитими контурами. Додаються тіньові нюанси для дрібних предметів, що допомагає краще виділити окремі об'єкти або дрібні елементи листя.

Краще враховується пряме і відбите світло, що впливає на загальне затінення в приміщеннях і в складних сценах, на відблиски та загальне відображення деяких матеріалів. Металеві та інші блискучі поверхні мають помітно кращий і реалістичніший вигляд.

Вимоги у гри в такому режимі серйозні, хоча вона йде швидше за Alan Wake 2 та Cyberpunk 2077 з найвищою якістю трасування. Більшість кадрів для відео записано на GeForce RTX 4090 у 4K з масштабуванням DLSS Quality без генерації кадрів. І тільки в джунглях довелося активувати швидший режим DLSS для 60 fps.

При цьому трасування в Indiana Jones and the Great Circle все одно не повсюдне, воно доповнює стандартні технології растеризації, і це помітно за деякими нюансами. Також є проблема з додатковим шумом і нестабільними зображеннями.