Днями вийшла рольова гра Dragon Age: The Veilguard від BioWare. Багато видань уже назвали проєкт однією з найкращих ігор студії та виставили найвищі оцінки. Геймери були стриманішими, але The Veilguard все одно змогла показати рекордний онлайн у Steam для однокористувацьких ігор Electronic Arts — наразі це понад 84 тисячі одночасних гравців. Середній користувацький рейтинг у Steam близько 75%, що теж непогано на тлі негативних очікувань. Тож гра безумовно вдалася, хоча, ймовірно, за геймплеєм і атмосферою вона далека від минулих ігор серії Dragon Age.
У гри великі шанси на успіх і хороші продажі. Можна було припустити, що BioWare в майбутньому представить кілька доповнень, які розширять основний сюжет. Цим шляхом йшли всі успішні проєкти BioWare, але цього разу буде інакше. Джон Еплер, креативний директор Dragon Age: The Veilguard, в одному з інтерв'ю заявив, що студія не планує DLC для нової гри. Це пов'язано з тим, що у BioWare зараз не така велика команда як раніше, і студія планує зосередитися на наступній частині Mass Effect. Це означає, що гравці отримали кінцевий продукт із завершеним сюжетом. І це добре, бо не доведеться чекати DLC, які закриють важливі моменти в загальній історії.
Також в інтерв'ю згадується, що під час розробки The Veilguard команда прислухалася до думки спільноти. Поганий досвід Mass Effect Andromeda показав, наскільки важливим є полірування та усунення технічних проблем. А невдача Anthem продемонструвала, що студії краще йти второваною стежкою і робити те, що у них добре виходить, замість спроб створення багатокористувацьких ігор.
Варто згадати, що плани відносно підтримки The Veilguard ще можуть змінитися. Генеральний директор Electronic Arts Ендрю Вілсон уже заявив інвесторам, що у гри є «проривний потенціал». Якщо видавець вирішить вичавити з проєкту більше, не можна виключати, що студія повернеться до доповнень.
Джерело:
Wccftech