Ігровий магазин Epic Games підбив підсумки минулого року і представив дані щодо аудиторії та ігор на своєму майданчику. У 2024 році магазин переступив черговий рубіж і досяг показника у 295 мільйонів користувачів, що на 25 мільйонів більше, ніж роком раніше. У середньому в сервісі спостерігається 67 мільйонів активних користувачів за місяць із піком 74 мільйони активних користувачів у грудні.
Було опубліковано 1100 нових ігор, а загальний каталог зріс до 4000 найменувань. Користувачі провели в іграх 7,72 мільярда годин, з них 2,68 мільярда годин в іграх сторонніх розробників, що на 11% більше у порівнянні з минулим роком. За рік геймери витратили в магазині $1,09 мільярда, що на 15% більше, ніж у 2023 році. Водночас витрати гравців у застосунках сторонніх розробників становили $255 мільйонів, що на 18% нижче за показники минулого року.
П'ятірка найпопулярніших ігор минулого року в Epic Games Store виглядає так:
- Genshin Impact;
- Rocket League;
- Honkai: Star Rail;
- Grand Theft Auto V;
- Fortnite.
Триває програма роздачі безплатних ігор для користувачів, у рамках якої подаровано вже 89 ігор. І у 2025 році ці роздачі будуть продовжені.
Успішно розвивається ексклюзивна програма «Перший реліз в Epic», в рамках якої до виходу готується 150 ігор. Подовжено програму «Тепер в Epic» для раніше випущених ігор, що дає змогу зберігати 100% чистого доходу в перші 6 місяців після релізу. Також розробники можуть використовувати в Epic Games Store власні сторонні рішення для оплати внутрішньоігрових покупок, і це вже реалізовано в Marvel Rivals, Valorant і Naraka: Bladepoint. Ці та інші програми дають змогу розробникам серйозно підвищити маржинальність і отримати бонуси до стандартної схеми розподілу прибутку 88% на 12%.