У Horizon Zero Dawn з'явилися технології масштабування Nvidia DLSS та AMD FSR

Для ПК-версії Horizon Zero Dawn вийшло чергове оновлення. Головним новаторством патчу 1.11 стала підтримка масштабування Nvidia Deep Learning Super Sampling (DLSS) та AMD FidelityFX Super Resolution (FSR). Обидві технології дозволяють отримати приріст частоти кадрів за мінімальної шкоди якості зображення.

Horizon Zero Dawn

Nvidia DLSS базується на попередньо навченій нейромережі та підтримується відеокартами GeForce RTX, в арсеналі яких є тензорні ядра для операцій машинного навчання. Однак AMD FSR можна використовувати на всіх більш-менш сучасних 3D-прискорювачах, включаючи Radeon RX 400/500, GeForce GTX 10-ї серії, а також інтегровані в процесори AMD відеоядра.

Крім того, розробники Horizon Zero Dawn покращили систему керування шейдерами. Гра більше не потребує попередньої оптимізації шейдерів під час запуску. Цей процес буде проходити повністю у фоновому режимі, правда, геймери можуть зіткнутися з більшим навантаженням на процесор.

Джерело:
Steam

Обговорити в форумі (коментарів: 53)

Всі новини за 08.12.2021 [ стрічка ]

Останні огляди: