Компанія Newzoo опублікувала звіт про підсумки цього року на ринку відеоігор. Згідно з підрахунками експертів, у 2021-му геймери витратили на ігри $180,3 млрд, що на 1,4% більше за показники минулого року та є новим абсолютним рекордом. Головною причиною росту стали обмеження, спричинені пандемією COVID-19.

У своїх підрахунках аналітики Newzoo враховують виторг від продажу ігор (на фізичних носіях та в цифровому вигляді), внутрішньоігрових покупок та передплатних сервісів, таких як Xbox Game Pass. Найприбутковішим виявився сегмент мобільних відеоігор. У цьому році геймери витратили на них $93,2 млрд, збільшивши торішній показник на 7,3%. На консольні відеоігри припадає 50,4 млрд (-6,6% у порівнянні з 2020-м), а відеоігри для ПК — $36,7 млрд (-0,8%).

Серед інших цікавих фактів, викладених у доповіді Newzoo, можна відзначити, що загальна кількість геймерів досягла трьох мільярдів людей, при цьому 55% їх проживають в Азійсько-Тихоокеанському регіоні. Близько 465,1 млн гравців цікавляться кіберспортом, при цьому 229,6 млн хоча б раз на місяць дивляться змагання. Тим часом хмарний геймінг продовжує свій шлях до мас. Обсяг відповідного ринку виріс до $1,57 млрд, тоді як ще минулого року цей показник становив $669 мільйонів.

Джерела:
Newzoo
ElChapuzasInformatico