Halo Infinite стала найбільшим релізом в історії франшизи

Компанія Microsoft відзвітувала, що шутер Halo Infinite отримав грандіозний успіх. Гра стала найбільшим запуском в історії франшизи Halo: кількість унікальних гравців, які встигли зіграти у шутер, перевищила 20 мільйонів людей.

Halo Infinite

Багатокористувацький режим Halo Infinite вийшов у форматі відкритого бета-тестування у листопаді 2021 року для Xbox One, Xbox Series X/S і ПК. Сюжетна кампанія побачила світ декількома тижнями пізніше.

Успіху проєкту сприяла нова стратегія Microsoft. На відміну від інших ігор серії, багатокористувацький режим Halo Infinite є безплатним. Одиночна кампанія вже коштує грошей, проте шутер із перших днів увійшов до складу підписки Xbox Game Pass. Тому для активних передплатників не потрібно жодних додаткових витрат для гри в сюжетний режим.

Також на квартальному звіті Microsoft було сказано, що на другому місці за популярністю опинився гоночний симулятор Forza Horizon 5 із 18 млн гравців протягом неповних трьох місяців. Аудиторія сервісу Xbox Game Pass перевищила 25 млн передплатників на ПК та консолях, а підрозділ Xbox отримав найвищий річний дохід у розмірі 16,28 млрд доларів.

Джерело:
HotHardware

Обговорити в форумі (коментарів: 22)

Всі новини за 26.01.2022 [ стрічка ]

Останні огляди: