SEGA та Relic Entertainment випустили нові частини щоденника розробників Company of Heroes 3, в яких зібрані кадри геймплею попередньої альфа-версії, що раніше не публікувалися. Також у відеоролику розробники розповідають про типи місій, покращений штучний інтелект, настроювання військ та загальний підхід до створення всієї гри та окремих компонентів.
Company of Heroes 3 використовує п'яту версію ігрового рушія Essence Engine, що дебютував у 2006 році з оригінальною Company of Heroes. У тому числі завдяки можливостям двигуна реалізується ідея «гнучких» кампаній, які адаптуються під стиль гравця та його рішення.
Основною структурною одиницею на світовій карті є рота. Залежно від обраного типу роти та ступеня її розвитку кожне завдання можна проходити по-різному, отримуючи унікальний досвід та покращуючи реграбельність. Причому навіть у рамках однієї роти прокачування інших навичок та здібностей створює набір шляхів для завершення місії.
SEGA анонсувала Company of Heroes 3 у середині літа 2021 року. Гру обіцяють випустити до кінця року, не уточнюючи дати. Швидше за все, реліз припаде на другу половину 2022-го.