Activision Blizzard опублікувала фінансовий звіт минулого року. Попри низку скандалів та затримку великих ігор на кшталт Overwatch 2 та Diablo IV, ці 12 місяців стали найкращими за всю історію компанії.
Загальний виторг становив $8,8 млрд, а чистий прибуток — $2,7 млрд. Ці показники дозволили побити рекорди успішного 2020 року та встановити нові горизонти розвитку.
Тим часом $5,1 млрд виторгу принесли внутрішньоігрові покупки, що включають DLC, підписки на World of Warcraft, лутбокси, косметику та інші мікротранзакції. Неважко порахувати, що вони склали 61% загального виторгу Activision Blizzard та є ключовими у бізнесі компанії.
У грудні стало відомо про плани Microsoft з придбання компанії Activision Blizzard за $68,7 млрд. Видавець ідеально підходить для ігрових амбіцій Microsoft, які зосереджені в основному на живих сервісах, монетизації контенту та просуванні підписки Xbox Game Pass.
Джерело:
TweakTown