Crytek виправила проблеми з продуктивністю Crysis Remastered

Після свого релізу у вересні 2020 року в Epic Games Store оновлений шутер Crysis Remastered розкритикувався за погану оптимізацію та низку інших проблем. Однією з основних претензій стала неспроможність гри використати більше одного/двох ядер процесора, що йде корінням з оригінальної гри 2007 року.

Ця особливість призводила до падіння продуктивності навіть на топових системах з Core i9 й GeForce RTX. Що цікаво, через рік після Epic Games Store шутер вийшов у Steam та зазнав аналогічної критики. Як повідомляє ресурс DSOGaming, через півтора року та кілька патчів Crytek все-таки досягла потрібної оптимізації в Crysis Remastered.


Версія гри 2020 року

DSOGaming констатує 81% зростання продуктивності в процесорозалежних сценах. В обох випадках автори використовували ПК на базі Core i9-9900K, GeForce RTX 3080, 16 ГБ DDR4-3800, Samsung 970 Pro 1 ТБ та Windows 10. Налаштування графіки були встановлені у Very High у роздільній здатності Full HD.


Версія гри 2022 року

Джерело:
DSOGaming

Обговорити в форумі (коментарів: 26)

Всі новини за 09.02.2022 [ стрічка ]

Останні огляди: