Hitman 3 та ще 11 ігор отримають підтримку Nvidia DLSS

Компанія Nvidia повідомила про нові ігри, які отримали або отримають найближчими днями підтримку технології Nvidia DLSS. Це метод інтелектуального масштабування, який дозволяє суттєво підняти продуктивність завдяки меншій вхідній роздільній здатності. Технологія найбільш ефективна у високих форматах, де відмінності з нативною роздільною здатністю мінімальні.

Підтримку DLSS отримає гра Hitman 3, для якої сьогодні виходить велике оновлення з трасуванням променів. А оскільки промені серйозно знижують частоту кадрів, DLSS стане помічником, що дозволить досягти прийнятної продуктивності.

Днями вийшла сюжетна гра Vampire: The Masquerade — Swansong, у якій вже є DLSS. Також технологію DLSS інтегрують у симулятор перегонів F1 22, бадьорий кооперативний екшен Deep Rock Galactic та низку інших ігор. Повний перелік нижче:

  • Deep Rock Galactic (DLSS, DLAA);
  • F1 22 (DLSS, трасування променів);
  • Ghost (DLSS);
  • Hydroneer (DLSS);
  • LEAP (DLSS);
  • Loopmancer (трасування променів, DLSS);
  • Propnight (DLSS);
  • Raji: An Ancient Epic (DLSS, трасування променів);
  • Turbo Sloths (трасування променів, DLSS);
  • Vampire: The Masquerade - Swansong (DLSS);
  • Warstride Challenges (DLSS та Reflex).

Серед нових ігор з трасуванням та DLSS заявлено екшен Loopmancer. Оцінити візуальне виконання гри можна за спеціальним трейлером:

У виживання Icarus додано технологію зменшення латентності Nvidia Reflex. Раніше гра вже отримала підтримку DLSS та ефектів на базі трасування променів.

Обговорити в форумі (коментарів: 18)