У God of War з'явилася підтримка AMD FSR 2.0

Нещодавно компанія AMD представила оновлену версію технології FidelityFX Super Resolution. Це крос-платформне масштабування із додатковими фільтрами різкості. В AMD FidelityFX Super Resolution 2.0 переглянуті робочі режими, обіцяно кращу якість картинки. Технологія дебютувала разом зі спеціальним оновленням для гри Deathloop. Тепер ця технологія доступна і в God of War, відповідна опція додана в оновленні 1.0.12.

PC-версія God of War з моменту релізу підтримувала різні технології масштабування — AMD FSR та Nvidia DLSS. І якщо другий метод доступний тільки на відеокартах GeForce RTX, FSR не вимагає спеціальних апаратних блоків. Тому FSR є відмінним рішенням для прискорення гри як на Radeon, так і на старих відеокартах GeForce.

В окремому огляді God of War ми розбирали продуктивність у 4K і порівнювали різні методи масштабування від AMD та Nvidia.

Обговорити в форумі (коментарів: 9)

Всі новини за 01.06.2022 [ стрічка ]

Останні огляди: