Diablo Immortal отримує рекордно низькі рейтинги

2 червня відбувся реліз гри Diablo Immortal. Проєкт розроблявся китайською компанією NetEase для мобільних платформ Android, iOS, але вийшов також і на Windows. За чотири дні free-to-play гра заробила понад два мільйони доларів на смартфонах. При цьому проєкт отримав хороші оцінки від критиків та непоганий рейтинг у Google Play.

А ось користувачі Metacritic прийняли нову Diablo прохолодно. Переважна більшість відгуків на Metacritic є виключно негативними. Середня оцінка гравців складає рекордно низькі 0,8 бала, що максимально близько до 0,6 бала провальної Warcraft III: Reforged. Гравцям подобається геймплей, але всі незадоволені агресивною монетизацією. Для нормального прокачування та отримання якісних предметів потрібен постійний гринд та мікротранзакції. Прогрес базується на рівні досвіду, рівні екіпірування та збиранні цінних самоцвітів. Отримати останні без вливання грошей практично неможливо.

Блогер Bellular News підрахував, що для прокачування персонажа до максимуму потрібно 110 тисяч доларів.

Обговорити в форумі (коментарів: 35)

Всі новини за 06.06.2022 [ стрічка ]

Останні огляди: