Вихід Diablo Immortal, як і анонс, супроводжувався хвилею обурення фанатів серії. Щоб висловити своє невдоволення проєктом, зокрема системою монетизації, гравці продовжують «бомбардувати» форуми та різні сервіси відгуків. Втім, це не заважає Blizzard заробляти на умовно-безплатному рольовому екшені.

Як повідомляє веб-ресурс Video Games Chronicle, щодня Diablo Immortal приносить творцям більше одного мільйона доларів. Дуже непоганий результат, враховуючи піднятий галас. Додамо, що першого тижня після релізу виторг Blizzard був ще вищим — проєкт щодня приносив $2,4 мільйона.

В цей час користувальницький рейтинг Diablo Immortal на порталі Metacritic складає 0,3 бала з 10 можливих, що є найнижчим показником за історію сайту. Раніше цим могли «похвалитися» збірка GTA: The Trilogy — The Definitive Edition та стратегія Warcraft III: Reforged з оцінкою 0,6 бала.