Відкриття вихідного коду технології AMD FidelityFX Super Resolution 2.0 сприяло тому, що спільнота моддерів тепер активно впроваджує цей метод масштабування в ігри, які спочатку підтримують лише NVIDIA DLSS.
Нещодавно вийшли модифікації з FSR для Cyberpunk 2077 та Dying Light 2. Тепер технологію вдалося інтегрувати в Red Dead Redemption 2 та інші ігри.
Серед «новинок» шутер Metro Exodus: Enhanced Edition. Гру вже можна запустити з FSR 2.0. Працює не ідеально, є ореоли навколо контурів об'єктів, зате в 4K можна досягти прискорення до 50%. Докладніше на Reddit.
Приклад роботи AMD FSR 2.0 у Metro Exodus: Enhanced Edition представлений у відеоролику.
Також товариство рапортує про працездатність AMD FSR 2.0 в одній із найкрасивіших ігор минулого року Marvel's Guardians of the Galaxy (Reddit). Запустили це масштабування і в Death Stranding, але тут сталося серйозне змащування картинки в роздільній здатності 1080p при виборі продуктивних режимів FSR. Загалом перелік перевірених ігор вже досить великий, але в деяких випадках помітні невеликі артефакти та проблеми. Якщо потрібно досягти високої швидкодії без апаратної підтримки DLSS, на такий компроміс можна піти.
Повний список ігор, де вдалося запустити AMD FSR 2.0:
- Cyberpunk 2077;
- Dying Light 24
- Red Dead Redemption 2;
- Metro Exodus: Enhanced Edition;
- Marvel's Guardians of the Galaxy;
- Death Stranding;
- Horizon Zero Dawn;
- Control.
Джерело:
VideoCardz