Ще недавно факт наявності трасування в грі привертав до неї загальну увагу і ставав приводом для окремих рекламних роликів. Тому дивно, що автори двох великих ігрових блокбастерів не акцентували на цьому увагу. Йдеться про бойовик Gotham Knights і хорор The Callisto Protocol. Раніше ніде не згадувалося, що ігри підтримуватимуть ефекти на базі трасування променів, і лише недавно ми отримали підтвердження цьому.

Гру Gotham Knights згадали у відеоролику про технологію трасування променів на відеокартах Intel Arc. Гра повинна отримати покращені віддзеркалення та тіні з трасуванням, а також вона підтримуватиме технологію інтелектуального масштабування Intel XeSS. Гра надійде у продаж 21 жовтня.

Підтвердження про трасування в The Callisto Protocol було отримано під час інтерв'ю з представниками Striking Distance Studios для ресурсів IGN та Techradar. У грі трасування буде залучено для деяких візуальних елементів, щоб створити більш вірогідну модель освітлення та затінення. Гра створюється на рушії Unreal Engine 4, можливості якого обмежені у разі складного освітлення з кількома джерелами світла. Тому розробники залучили технологію Hybrid Ray Traced Shadows для більш коректного та детального відображення тіней.

Також відомо, що The Callisto Protocol підтримуватиме масштабування AMD FSR 2.0 та Nvidia DLSS. Гра надійде у продаж 2 грудня.