Нещодавно виповнилося 11 років легендарній грі The Elder Scrolls V: Skyrim, яка вийшла 11 листопада 2011 року. Спільнота моддерів продовжує покращувати проєкт, у тому числі змінюючи графіку. Гра відома своїми графічними модами. Незабаром додасться ще одна важлива модифікація. Користувач під ніком Mern планує інтегрувати масштабування Nvidia DLSS та AMD FSR у гру. Автор використовує напрацювання користувача PureDark, який вже працює над інтеграцією Nvidia DLSS, AMD FSR та Intel XeSS у Resident Evil 2 Remake.

Mern випустив велику відеодемонстрацію, де показав роботу своєї модифікації та можливість активації різних методів масштабування. Основний акцент автор зробив на DLSS, тут є вибір якості та можливість включення фільтра різкості. У цьому відео можна спостерігати результат масштабування від низької роздільної здатності до Full HD. Для покращення чіткості деталей можна використовувати метод DLAA з рендерингом у високій роздільній здатності, коли буде виведення 4К-зображення на екран Full HD.

Оригінальна гра, навіть у версії Special Edition, має низькі системні вимоги. Але з візуальними модифікаціями вона представляє більш серйозне випробування для GPU, особливо в 4K. І тут вже може знадобитися якісне масштабування, яке прискорить продуктивність на слабких GPU. Плюсом модифікації Mern є сумісність з ENB. Сам автор планує також додати сумісність із VR та ENB для VR. Модифікація ще у розробці, дати виходу публічної версії немає.