Корпорація Microsoft вирішила наслідувати приклад інших видавців відеоігор, підвищивши ціни своїх проєктів. Починаючи з 2023 року високобюджетні ігри, на кшталт Starfield, Redfall та Forza Motorsport, у день релізу коштуватимуть $70 замість $60. Раніше експерименти з підвищенням цін розпочали Sony, Activision, Square Enix, Warner Bros. та інші компанії.
«Ця ціна відображає зміст, масштаб і технічну складність цих ігор, — розповів представник Microsoft веб-виданню IGN. — Як і всі ігри, розроблені нашими командами Xbox, вони також будуть доступні в Game Pass у день релізу».
Варто додати, що ціни на високобюджетні ігрові проєкти залишалися стабільними протягом багатьох років. З часів консолей PlayStation 3 та Xbox 360 гра AAA-класу обходилася геймерам приблизно в 60 доларів (без урахування регіональних цін). До головних причин, що викликали підвищення цін, видавництва відносять інфляцію та збільшення витрат на розробку.