Днями виходить довгоочікуване оновлення для The Witcher 3, яке підвищує статус гри до next-gen версії завдяки купі поліпшень. Для найприскіпливіших гравців CD Projekt RED опублікувала повний перелік змін.

Спеціальний апдейт вийде 14 грудня та оновить гру до версії 4.0. У ньому додано глобальне освітлення та розсіяне затінення з використанням трасування променів. Додані різні модифікації та матеріали, що покращують графіку та підвищують загальну якість гри. Крім власних розробок до складу оновлення додано низку популярних модифікацій, створених спільнотою гравців:

  • The Witcher 3 HD Reworked Project автора HalkHogan;
  • HD Monsters Reworked автора Denroth;
  • Immersive Real-time Cutscenes автора teiji25;
  • Nitpicker's Patch автора chuckcash;
  • World Map Fixes автора Terg500.

Формат текстур багатьох персонажів, включаючи Геральта, Єнніфер, Трісс, Цірі та Ерідіна, підвищено до 4K. Усі основні персонажі, включаючи Геральта, тепер відкидають тіні високої роздільної здатності із самозатіненням. У їх моделях виправлені помилки, пов'язані з відображенням броні (зокрема, з проростанням волосся крізь обладунки).

Поліпшення довкілля:

  • Додано новий тип погоди «Сіре небо»;
  • Оновлено текстури неба;
  • Покращено зовнішній вигляд рослинності та води;
  • Поліпшено різні моделі об'єктів оточення;
  • Поліпшено деякі спецефекти;
  • Оновлено глобальне освітлення.

Додано підтримку технології AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) 2.1. Додано підтримку DLSS 3 для сумісного обладнання.

Доданий фоторежим, що дозволяє робити чудові знімки в грі.

Додана альтернативна камера, розташована ближче до персонажа гравця і з більшою чутливістю реагує на переміщення та бій.

Лише на ПК додана якість графіки «Ultra+», вона суттєво підвищує візуальну реалістичність гри. Доступно для наступних параметрів:

  • кількість персонажів на екрані;
  • якість тіней;
  • якість рельєфу;
  • якість води;
  • якість рослинності;
  • кількість трав;
  • якість текстур;
  • якість деталізації.

Підвищено загальну якість графіки на консолях нового покоління PlayStation 5 та Xbox Series. Зміни торкаються текстур, якості тіней, дальності відображення, кількості персонажів, а також реалістичності зображення в цілому. Буде доступний режим трасування променів при цільовій частоті 30 кадрів в секунду з динамічним масштабуванням роздільної здатності та продуктивний режим з частою 60 кадрів.

Додано функцію міжплатформного збереження. Найновіші файли збереження будуть автоматично відправлятися до хмарного сховища, завдяки чому ви зможете продовжити гру на інших платформах.

У Велені з'явилося нове завдання «У тіні Вічного Вогню» із нагородами за мотивами серіалу «Відьмак» від Neftlix. Додана альтернативна зовнішність Лютика та альтернативна нільфгаардська броня за мотивами серіалу Netflix, включається опціонально. Додано озвучення китайською та корейською мовами. Внесено зміни до озвучення російською мовою. Зокрема, виправлені помилки з надто швидкими та повільними фразами у переважній більшості сцен.

Також внесено ряд дрібних змін до інтерфейсу, відкориговано керування з геймпада. Виправлені помилки у завданнях.

Повний опис всіх змін тут.