Розробник використав нейромережу Midjourney при розробці гри

Цікавий експеримент провів інді-розробник Jussi-Petteri Kemppainen. Він створив прототип 2,5D-квесту у жанрі «point and click» з використанням штучного інтелекту. Для цього він вдався до допомоги відомої нейромережі Midjourney, що генерує зображення.

Гра планувалася у 2D-форматі з 3D-персонажами. Генерація 2D-фону для нейромережі є простим завданням. Але автор зміг використати Midjourney і для створення об'ємних анімованих моделей персонажів. Було згенеровано персонажів у різних проєкціях, на базі яких створено об'ємну модель у програмі Modo. Знадобилось ручне коригування для створення UV-розгортки.

Для розміщення 3D-моделі у просторі, правильного суміщення з фоном та об'єктами потрібно перетворити фонове зображення та побудувати правильну перспективу, що зроблено у Blender. Потім усе це було зібрано в Unity, де накладено освітлення, додано тіні та анімацію персонажа.

На розробку прототипу пішло 18 годин. За оцінкою розробника ШІ заощадив йому близько 5 робочих днів, позбавивши зайвих операцій, які довелося б виконувати в ручному режимі. Кінцевий результат не ідеальний, але ШІ як помічник може стати реальністю у найближчому майбутньому. Це спростить розробку, особливо за обмеженого бюджету.

Джерело:
traffickinggame

Обговорити в форумі (коментарів: 22)

Всі новини за 11.01.2023 [ стрічка ]

Останні огляди: