Компанія Ubisoft входить у затяжну кризу. Під час пандемії багато видавців зіткнулися із затримкою у випуску ігор, але Ubisoft постраждала найбільше. Численні затримки та перенесення проєктів призведуть до прогнозованих збитків у 537 мільйонів доларів до кінця поточного фінансового року. Тому компанія змушена проводити реструктуризацію та скасовувати сумнівні проєкти.

Упродовж найближчих двох років Ubisoft планує скоротити витрати на 215 мільйонів. Частиною цієї стратегії стало скасування трьох неанонсованих проєктів та чергова затримка Skull and Bones. Також Ubisoft змушена зменшити кількість працівників та скоротити деяких з них (на цей час у видавництві працює близько 20 тисяч осіб).

Зазначимо, що багатостраждальний морський екшен про піратів Skull and Bones вже зазнав багато перенесень, і за шість років кілька разів змінювалася загальна концепція гри. Нещодавно Skull and Bones обіцяли випустити 9 березня цього року, але розробникам надали ще одну відстрочку на кілька місяців. У фінальному поліруванні гри команді Ubisoft Singapore допомагатиме студія Ubisoft Paris.

Також у 2023 році Ubisoft планує випустити ще два масштабні проєкти — Assassin's Creed Mirage та Avatar: Frontiers of Pandora.

Джерело:
Kotaku