Steam Deck отримала підтримку трасування променів у шутері DOOM Eternal

Valve продовжує розширювати можливості операційної системи SteamOS 3.0 під управлінням якої працює портативна ігрова консоль Steam Deck. У новій бета-версії з'явилася підтримка трасування променів, щоправда, поки що тільки в одній грі. Власники Steam Deck, котрі оновили ОС до бета-версії 3.4.6, можуть активувати його у шутері DOOM Eternal.

Нагадаємо, в основі Steam Deck лежить однокристальна система AMD Van Gogh з x86-ядрами Zen 2 та графічним блоком RDNA 2-го покоління. Вбудований GPU налічує всього вісім Compute Units (512 потокових процесорів), але при цьому має ті ж можливості, що і більш продуктивні відеоядра AMD RDNA 2, включаючи підтримку трасування променів. У разі DOOM Eternal вона реалізована через графічний API Vulkan.

У плани Valve також входить підтримка трасування променів на Steam Deck через розширення DirectX Raytracing (DXR). Однак про приблизні терміни інформації не надходило.

Джерело:
Steam

Обговорити в форумі (коментарів: 27)