У Elden Ring додано трасування променів — продуктивність нижче, візуальні зміни мінімальні

Днями для гри Elden Ring вийшло велике оновлення 1.09, яке додало у гру трасування променів. Нагадаємо, що це головний ігровий проєкт 2022 року, який зібрав безліч нагород. Однак у технічному плані гра не вражала. Тому багато фанатів були б раді заново пройти Elden Ring з покращеною графікою.

Однак серйозних змін у картинці немає. Розробники з FromSoftware використовували трасування для покращених тіней та глобального затінення. Вплив трасування помітний не у всіх сценах і залежить від освітлення.

Багато блогерів та журналістів вже представили свої порівняння старої та нової графіки. По відео та скриншотах видно, що багато сцен з трасуванням стали темнішими. Також трасування підвищує точність деяких тіней або робить їх контури м'якшими. Але такі дрібні нюанси можна помітити лише при вивченні картинки із лупою.

А ось по продуктивності технологія трасування б'є помітно. Один з журналістів Wccftech порівняв звичайний режим із включеним трасуванням на GeForce RTX 4090 у роздільній здатності 4K. Якщо у звичайному режимі відеокарта видавала 100-120 кадрів у печерах, то з трасуванням показувала 100-90 кадрів. На відкритих просторах це могло бути падіння від 100 кадрів до 60-50 кадрів. При цьому в грі немає підтримки технології DLSS або FSR для масштабування та підвищення продуктивності. Деякі скриншоти наведено нижче.

Зараз трасування виглядає як сумнівна опція. Вона не змінює загальних вражень від Elden Ring. Але якщо ви щасливий власник топової відеокарти, трасування можна увімкнути.

Джерело:
Wccftech

Обговорити в форумі (коментарів: 67)

Всі новини за 26.03.2023 [ стрічка ]

Останні огляди: