Вчора відбувся довгоочікуваний реліз ремейку першої частини The Last of Us у сервісах Steam та Epic Game Store. Це перероблена та покращена версія гри, яка у вересні минулого року вийшла на консолі PlayStation 5, а тепер стала доступною комп'ютерним гравцям. На жаль, запуск гри не можна назвати безхмарним. Гравці активно залишають відгуки, більшість з яких носить негативний відтінок. Основні претензії пов'язані з технічним станом. Гра лагає навіть на потужних конфігураціях і демонструє вкрай низьку продуктивність на системах, що відповідають мінімальним та рекомендованим системним вимогам. Також дуже довго йде перша компіляція шейдерів.

Користувачі GeForce RTX 4090 не можуть розраховувати на стабільні 60 кадрів при нативній роздільній здатності 4K. Але гра підтримує масштабування Nvidia DLSS 2 та AMD FSR 2, що забезпечує серйозне збільшення продуктивності. Проте у гри багато графічних налаштувань, що дозволяє досвідченому користувачеві легко підібрати оптимальний режим. Наприклад, для віддзеркалень SSR регулюється як загальна якість, так і їх точність і навіть дистанція. Багато налаштувань деталізації, анімації, дальності промальовування та окремих ефектів.

Після релізу розробники поділилися своїм досвідом розробки PC-версії в офіційному блозі. Технічне перероблення гри була складним завданням. Розробникам довелося переосмислити деякі аспекти, наприклад, плавне керування швидкістю пересування в стелс-режимі, що не можна реалізувати на звичайній клавіатурі. Команда використала весь свій досвід і постаралася зберегти автентичну атмосферу та відчуття від гри. Ключовий момент всього тексту в тому, що Naughty Dog у майбутньому буде ділитися своїми ігровими історіями як PlayStation 5, так і на PC. Фактично це явний натяк, що наступні проєкти відразу виходитимуть під дві платформи. За чутками, зараз студія активно працює над мультиплеєрною грою за мотивами The Last of Us Part, і, можливо, над новою сюжетною грою в цій серії.