Модифікація для The Last of Us Part 1 переводить гру на API Vulkan і покращує продуктивність

Днями вийшла довгоочікувана версія ремейку The Last of Us для платформи PC. Але вихід гри був затьмарений численними технічними проблемами, пов'язаними з продуктивністю, стабільністю та довгим кешуванням шейдерів під час першого запуску. Гра виявилася надзвичайно вимогливою до обсягу відеопам'яті. Щоб бачити нормальні текстури у грі, потрібна відеокарта з 10 ГБ та більше. Також є проблеми з витоком пам'яті, і деякі користувачі мають проблеми при ОЗП 16 ГБ. Розробники оперативно випустили кілька оновлень, але вони не вирішують всіх проблем.

Поліпшити ситуацію допоможе нова модифікація, яка з'явилася на Nexus Mods. Це Vulkan Mod, який дозволяє запустити гру під API Vulkan замість DirectX 12. Це має підвищити частоту кадрів та стабільність. Мод представлений у вигляді окремих файлів для графічних карт Nvidia та AMD. Але за відгуками Vulkan Mod коректно працює тільки на Nvidia, і користувачі відеокарт GeForce дійсно відзначають покращення продуктивності та зникнення лагів. Але в цілому, все залежить від відеокарти, не варто чекати дива на старих системах. Після заміни файлів гра знову проводить компіляцію шейдерів. Потрібно дочекатися закінчення цього процесу, навіть якщо на якомусь етапі гра вилетить.

Обговорити в форумі (коментарів: 140)

Всі новини за 04.04.2023 [ стрічка ]

Останні огляди: